Mda, n-avui stare.
Punctul culminant al reparatiei, vasul de spalator parbriz si luneta!!! Aseara l-am curatat cat am putut de bine la interior, avea depuneri de piatra. E relativ curat acum.
Cand a crapat radiatorul am lasat masina sub un copac. La momentul ala gol. Intre timp a inverzit, a fost populat de vrabii cacacioase, a inflorit, ocazie cu care am aflat ca-i liliac, iar apoi s-a scuturat de flori direct pe troaca. Plafonul e jegos cum n-am mai vazut. Pe sub hayon e plin de floricele d-alea uscate. Am cules floricelele si am uns cu detergent de vase tabla, sa se-nmoaie, cum zilele astea va merge la dus.
Prima piesa va fi cea din urma. Asa ca am asezat electroventilatoarele pe ea. Cu niste mici tampoane din cauciuc la baza, asa am simtit eu c-ar fi o idee buna, si cu suruburi M6 noi sus (multam', vis-a-vis). Cele originale erau autofiletante pentru plastic. La baza are niste piulite rapide, sper sa-mi amintesc maine sa le scot, acum am omis. N-au niciun rol pe masina asta si vor zdrangani ca la nebuni.
Traversa de radiator am uns-o cu ceara, iar condensorul de AC l-am pregatit pentru maine, in caz ca-i scap vreo cheie-n ochi sa nu se-nvineteasca.
Iar vechiul radiator, cum nu l-a vrut nimeni de suflet, a murit definitiv de flex. Andea va sti de ce
Daca maine ploua, fac ingrozitor de urat