Mi-a facut pofta de postat Pfaizzzzzzer, cu baia si sorbul.
Pai ma duc eu astazi la Carfur sa fac stocuri de silicat si mancare de matza, ca urmeaza s-o las singura vreo 2 saptamani.
Intors acasa, facand ture prin jurul cazanului ca sa culeg sacosele, vad minunea: toate 3 luminile pe frana aprinse! Umblu la pedala, se sting. Apas usor pedala si o eliberez eeeever so gently si iar raman aprinse. Ok, era si cazul sa se mai strice ceva la ea imi zic.
Ma intorc dupa juma' de ora la cazan, pregatit de scandal. Si vad ca am noroc, contactorul de sub pedala are reglaj, nu autoreglaj ca alte modele (Logan de exemplu).
Reglajul, in cazul meu, repet, stopurile raman aprinse, consta in:
- se desface piulita de jos pentru a elibera-o pe cea de sus;
- se desface piulita de sus (rotire in sens antiorar privind dinspre mufa) pentru a-i permite contactorului sa coboare spre pedala si sa inchida circuitul mai tarziu. Eu am desfacut-o... nu stiu, putin, poate o tura maxim;
- se strange piulita de jos pentru refixarea contactorului.
Verificare:
- la pedala - sa nu loveasca tamponul (alb in poza) al pedalei in carcasa contactorului. As spune ca daca se ajunge la asta, probabil contactorul e defect si trebuie inlocuit;
- in spatele cotetului - stopurile sa se aprinda dupa cativa mm de cursa a pedalei. 5mm sa zic. Am folosit o oglinda asezata pe jos, in spatele masinii.
Bun, si partea interesanta...
Fiind Subaru, piulitele alea-s de 14mm si se desfac cu o cheie fixa normala. Nu aveam asa ceva, asa ca m-am dus in garajul proprietarului sa caut una. Acolo, pe bancul de lucru,
biscuiti! N-am control, n-am masura, asa ca ma servesc. Buni! Gasesc cheia, iar inainte de-a pleca mai iau vreo 2, sa am de drum.
...reglez pedala...
Ma intorc in garaj sa pun cheia la loc. Mai iau vreo 2 biscuiti, iar in timp ce rontai indiferent la ei, intorc punga, sa vad de care sunt, ca sa-mi iau si eu, ca-mi plac.
Fmm Dragnea!!!!
Morala... nu stiu, de data asta n-am niciuna!