PS: Manualul tehnic zice la WRX wagon pe spate Wheel arch height 376mm +/-12mm toleranta. Tu cat ai?
Non-turbo este la 381mm +/- 12mm toleranta
Am identificat cota, este de la muchia aripii la centrul rotii. Am 385. Inainte aveam 370. Deci am 385 fata de un nominal de 376.
Scos tigaia la plimbare cu 2 scopuri: plin de benzina, 60 litri (la o densitate de 720kg/m3 vad acum pe net, inseamna 43 kg frumoase) si peturi de apa. Sacii de nisip, bordurile, road-killul, sunt murdare. Inca
~40kg apa, distribuite cat de cat pe o suprafata mare, ca sa nu stric cofrajele de polistiren de dedesubt. NB: coada de matura n-are legatura. Ideea-i sa las greutatea asta sa atarne pe cazan cateva zile. Nu merg cu ea asa, ca n-am unde, si mai fac si galagie peturile alea. Daca are ce sa se aseze, aseza-s-ar naibii odata!
Ca fapt divers, habar n-am ce fac cu apa aia cand m-oi satura s-o vad in portbagaj, pentru ca folosim o cana cu filtru pentru baut.
Cam asta e taraba neincarcata si cu plinul facut.
Stiu deja ca o sa spuneti ca arata normal. Nu, nu arata deloc normal in realitate, arata mai bine inainte. Si-o sa mai spuneti ca-s tampit. Dure-v-ar falcile spunand asta, nu mai pot eu.
Apoi, cu rezervorul plin si apa aia in portbagaj, am masurat iar garda la sol, in parcarea aia subterana. Cota din celebrele poze era acum la 660, fata de 685 la gol si fata de 670 cu amortizoarele vechi. Bine mai atata asa...
Ok, si pentru ca eram parcat mai in fund, ferit de priviri curioase si era cat de cat dreapta suprafata,
am masurat si caderile. In sfarsit, am caderi usor negative. Nu mai stau sa calculez cat, n-are niciun rost. Dar principalul e ca printr-o coborare a garzii la sol cu doar 25mm, a trecut de pe pozitiv pe negativ. Adica incep sa fiu optimist.
Si o paranteza, nu mai stiu daca am scris si aici. Cu caderile din specificatii, adica 1*20", cam p-acolo-n cazul meu de altfel, uitati ce hal de uzura au pneurile de WRX.
In poza roata e suspendata, nu atinge solul. Nu e din convergenta uzura aia, aia-i in parametri, e pura cadere, uzura ca la pemfeuri vechi.
Ca urmare, sincer sa fiu, parca as prefera sa merg pe limita inferioara a convergentei, de juma' de grad (35 minute mai exact). Asa ca, poate tot raul spre bine cu amortizoarele astea de sedan... Cu conditia sa "se lase".
Cum se simte masina, ca intreba Mihai... Se simte mai bine per total, dar parca nu m-as pronunta definitiv, n-am avut unde sa ma dau in ea. Un lucru e sigur, e sesizabil mai instabila in linie dreapta. Evident, din cauza din poza de mai sus, spatele merge acum pe marginile exterioare ale pneurilor. Am sa revin cu un verdict dupa ce schimb si amortizoarele fata si fac un drum lung, cu de toate.
Si pentru ca n-am mai mers cu ea de o suta de ani, am pornit torque si am luat-o putin pe un drum care sa-mi permita sa ma dau putin la ea.
Asadar, in seara asta, la o temperatura exterioara de 17*C, in treapta a 4-a, pe la 6000rpm,
am avut 260 CP. Parca trece astfel orice suparare legata de amortizoare si unghiuri si prostii. Dar creste nelinistea totusi, pentru ca incep sa le dau dreptate unora. Si anume, te obisnuiesti, si vrei mai mult. Dovada clara e unu' de p-aici, care la 4-5 sute de cai mai inghesuie un compresor mecanic, nu se mai satura. Pe cuvant va zic, daca in vara, dupa ce mi-a facut anterior mentionatul softul, ranjeam ca vitelu' la iesle, acum nu mi se mai pare cine stie ce... Sindromul Subaru probabil. Am sa-l ignor totusi.
andea, totusi nu face aia 15.5psi. Pareri?
Revenind totusi la prostii, zilele astea imi iau flanse de fata, iar cand e vremea buna m-apuc de treaba. Nu vreau sa-i pun rotile de iarna fara unghiurile reglate la marele fix.