esti sigur ?
eu vad ca este un furtun care merge la BOV/pe lateral - care ar trebui sa vina de pe galeria de admisie iar shtutzul liber din varf este pe unde iese aerul cand se deschide bov-ul, acolo poti sa pui furtun daca vrei sa il configurezi cu recirculare - acum este probabil lasat pe evacuare atmosferica ...
ai 2 posibilitati:
1. cauti pe net manualul de instalare si verifici exact pentru modelul tau care iesire/intrare merge unde ...
2. cauti un mecanic
desi in pozele tale cu compartimentul motor de pe prima pagina apare un furtun acolo
sau e doar iluzie optica ca se vede furtunul din spate ca intra lateral in BOV ?
asa pare - iluzie optica , deci reformulez... lipseste intradevar furtunul, deci BOV de deschide de fapt dar foarte repede si nu tine presiune, deci cand vei pune furtunul vei incepe si sa simti ca masina merge mai bine
furtun de boost de grosimea respective ar trebui sa gasesti la magazine de piese auto fara probleme...