STI-07 Guffi Hawk
Subaru club Romania

STI-07 Guffi Hawk

UXE

  • 1741
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #40 on: March 13, 2016, 19:30:29 PM »
Arata bine toba stock,  se potriveste si la forester?  ;D

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #41 on: March 14, 2016, 09:24:33 AM »
Salut

  @UXE cred ca se potrivește si pe al tau pădurar nu sunt sigur.  Si am disponibile 2 bucăți una a masini si un traseu complect de la exu care a mai avut un STI si la făcut praf . Acum vine partea proasta , nu se afla in tara niciuna asa ca daca o vrei trebuie sa ii plătești transportul, ti-o dau cu plăcere .

@ MUTTLY   rampele sunt facute de mine si la fel si pentru tine daca le vrei te ocupi de transport ca eu si așa vroiam sa imi fac altele; ) sunt facute la mine la munca din profil pentru facut case  cu asta ma ocup aici proiectam si dezvoltam ;)).

Iar intermediara clar nu va avea rezonator sa se auda STI'ul.
« Last Edit: March 14, 2016, 22:03:24 PM by AXXI »

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #42 on: April 17, 2016, 23:46:41 PM »
« Last Edit: April 17, 2016, 23:52:57 PM by AXXI »

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #43 on: April 17, 2016, 23:49:25 PM »




Dupa cum se vede si in poze totul era plin de ulei, dar dupa o curatire temeinica totul sa intors la normal.
Ce am observat este ca ,nu imi mai da fum albastru absolut deloc , in orice moment al porniri (cald sau rece ) totusi pe as vrea sa fac si un test de compresie pentru linistea mea si un log sa vad ce face turbina,  dar sunt deocamdata legat de maini NU AM SCULE >>>@##$%  se va rezolva pe viitor :).

Inca ne acomodam unul cu celalat si ma face fericit de fiecare data cand ma duc si pana la colt sa iau tot felul de prosti (pretext ca sa ma duc repede si sa ma intorc imediat inapoi).
Alta lucru interesant pe care l-am observat este ca finala de la SuperSprint la pornire este foarte silentioasa dar dupa ce se incalzeste toata evacuarea devine o bestie ceea ce imi convine pentru ca nu tot deauna imi doresc sa-i trezesc pe toti cad plec dimineata devreme . Intre timp am modificat si cealata evacuare pe care o aveam de la fostul inlocuind silentiatorul din mijloc cu teava de aceeasi dimensiune ca originala .

Zilele trecute am factut 4k km de cand  e la mine.
« Last Edit: April 18, 2016, 00:23:14 AM by AXXI »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #44 on: April 18, 2016, 00:22:02 AM »
Turbina/segmenti/piston. Raman la ce am scris initial, in primele posturi. Am avut acelasi parcurs ca al tau si m am infiptnintr-un rebuild. Sper sa ma insel!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #45 on: April 18, 2016, 00:31:55 AM »
Ne pregatim pentru un viitor rebuild
« Last Edit: July 13, 2022, 18:50:55 PM by AXXI »

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #46 on: May 05, 2016, 00:30:53 AM »
Astazi am schimbat uleiul la fix 4600 km de la ultimul schimb (40K km), am decis sa sa-l schimb pentru ca nivelul uleiului vechi era cam la 20% peste minim asa ca pentru linistea mea am trecut la cel nou MOTUL 15W 50 300V si filtru de ulei original SUBARU
.
Dupa un mic calcul aproximativ reiese un consum de ulei maricel zic eu 2.2 l.Avand in vedere ca acum am bagat un ulei mult mai vascos sper sa mai scada  consumul de ulei , inainte am avut Motul 5W30 300V.Am mai gasit in masina dupa aproape un an de zile un bidon de ulei de la fostul MOBIL 1  


EDIT :
« Last Edit: May 05, 2016, 00:42:38 AM by AXXI »

Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #47 on: May 05, 2016, 07:17:48 AM »
Next pic la 242.8 .......și 55555   :D

Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #48 on: May 27, 2016, 23:45:51 PM »
 Va salut , daca va ganditi sa vindeti toba stock ma intereseaza ptr. un WRX - 2007 . Va multumesc !

AXXI

  • 117
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #49 on: June 02, 2016, 00:55:39 AM »
Salut !
 
Din pacate nu mai am disponibila a doua toba ca a intrat la operatie pe cord deschis  si am scos toate internele din ea si pana la urma a mai ramas doar tipsul pe care l-am pus la o teava directa :). Si originala masini nu vreau sa o dau.
Oricum nu cred ca ar fi rentat sa o iei de la mine chiar daca ti-o dadeam gratis te costa mai mult transportul pana in tara .

Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #50 on: June 04, 2016, 23:23:08 PM »
Multumesc ptr. raspuns !!!


AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #51 on: July 06, 2016, 12:54:08 PM »
Concluzi!!!
Dupa 1200 km consumul de ulei este la fel sau aproape la fel aprox 700 ml . Am mai auzit ca turbina originala TD 06 ar fi destul de gurmandă si de aici rezultând consumul exagerat de ulei ,acum dupa voi cei care azi mai avut tangente cu acest tip de turbina ce ziceti?

Temperatura .
Mi se pare mie sau este cam mare diferenta de la 85° (mers normal pe autostrada) la 96°cand intra ventilatoarele (trafic oras)si alt varf de 107° (race mode) cu toate ca am lasat motorul sa meargă cu acc pornit sa mai ajute si celălat ventilator nu a scazut mai jos de 103° .
Urmatoarea investitie radiator mishimoto .

Putere. Am măsurat cu o chinezarie de elm 327 si torque   puterea masini de vre-o cateva ori si măsurătorile m-au bucurat si in acelasi timp întristat . M-au bucurat din cauza puterii arătate de 2 ori 297.8 hp si o data 310.2 hp , si ma întristez pentru ca eu stiu ca masina am luat-o stock fara nici o modificare . Partea cea mai buna este ca pana in prezent nu a avut absolut nici o eroare  nu s-a aprins renumitul CEL sau mai stiu eu ce . In masina bag numai benzina de 101  ca alta nu am in zona .

 Cata incredere sau sa ma bazez pe acest elm 327 din punct de vedere al citiri si interpretări datelor citite de el atat pentru temperatura cat si pentru putere . Da ,stiu ca este o formula cu care se calculează puterea si ca puterea exactă se măsoară numai pe stand si ala trebuie sa fie calibrat si .........
 
 Pana acum sunt foarte multumit de masina am reusit sa termin gumele de iarna ca si asa nu se mai puteau folosi asa am mai invatat masina si cum se comporta .
 Ma felicit in fiecare zi pentru alegerea facuta . Concluzie Me, veri veri hapi!!!!

Muttley

  • 5131
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #52 on: July 06, 2016, 13:07:45 PM »
Mishimoto are capacul de radiator naspa. Ia in calcul si Koyorad.
Cu ELM-ul si Torque, seteaza-ti dial-ul de MAF in g/s si cu retinerea valorii maxime. Acceleraza capat in 4 sau 5, pe autostrada sau undeva unde nu mori, si vezi debitul maxim. Functie de ala afli puterea reala. Probabil functie de parametrul asta calculeaza si Torque, dar poate sunt si alte variabile de-ti da atat de mult.
« Last Edit: July 06, 2016, 13:09:17 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #53 on: July 06, 2016, 13:38:19 PM »
La ce este temperatura respectiva? Apa sau ulei? Orice este peste 97 deja inseamna ca motorul fierbe, daca vorbim de apa. Daca vorbim de ulei, este altceva.

Muttley

  • 5131
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #54 on: July 06, 2016, 13:40:21 PM »
Antigelul fierbe pe la 120*C. D-aia-i presurizat, ca sa i se ridice punctul de fierbere.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #55 on: July 06, 2016, 13:45:24 PM »
OK. Nu lua si tu totul ad litteram. Nu inseamna efectiv ca are loc procesul de fierbere, ci inseamna ca motorul sau racirea nu este ok.

Si atunci ori are aer pe instalatie cauzat de un schimb de antigel fara aerisire corecta, ori ii sugerez sa inceapa sa arunce un ochi pe topicul meu si sa pregateasca niste bani pentru garniturile de chiulasa si tot ce mai trebuie.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #56 on: July 06, 2016, 13:47:26 PM »
apa/antigelul  nu fierbe nici la 110 grade pentru ca sistemul este sub presiune => creste punctul de fierbere ... dar temperatura este intradevar cam mare ...
AC-ul pornit nu ajuta la racire, dimpotriva, radiatorul de AC este inaintea radiatorului de apa si degaja caldura => scade eficienta radiatorului de apa
daca vrei sa ajuti racirea poti da drumul la incalzire in masina pe maxim :)

ca investitie iti recomand si radiator de apa si radiator de ulei ...

PS: mesaj in reluare :)


Muttley

  • 5131
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #57 on: July 06, 2016, 13:53:38 PM »
Cand a zis "race mode" m-am gandit ca are vreun buton special. Sa-nteleg ca nu...
Deci am scris si la mine, i-am dat in gura si n-a vrut sa sara de 86 de grade, Koyorad. Bine, si antigel, si pompa de apa noi...
Pentru ulei, mai degraba indicator de temperatura, eventual si presiune. Si monitorizat, daca sare de anumite valori, o lasi mai usor, ca nu mori.

andea, radiatorul de ulei are termostat? Daca nu, o dai in alte alea pe timp rece.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #58 on: July 06, 2016, 13:57:26 PM »
are bineinteles termostat .... clasic este un sandwich plate montat deasupra filtrului de ulei, care are iesirea/intrarea catre radiatorul de ulei si thermostat incorporat ...
eu am asta de exemplu
http://www.advancedautomotives.com/subaru-oil-cooler-kit-with-braided-oil-lines-competition-setrab-kit-6519-p.asp

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI-07 Guffi Hawk
« Reply #59 on: July 06, 2016, 17:20:26 PM »
fix ce a zis andea vream sa zic si eu, ac-ul nu ajuta absolut deloc, daca vrei sa il ajuti dat drumul la caldura pe ventilatie mare. ca radiator Koyorad > Mishimoto
tu pe masina OEM ar trebui sa ai vf39, daca ai TD06 there's your problem. seria VF de la IHI daca incepe sa manance ulei din cauza componentelor interne ale turbinei incepe sa dea fum instant pe evacuare si de la cateva grame ( am patit eu asta, de la 5-10 grame imi dadea fum in spate de zici ca era pachet motorul, si asta e estimat pentru ca pe joja a fost aproape insesizabil consumul la ochi daca nu verificam de o mie de ori cu rigla ca deja nu intelegeam nimic ), problema nr 2 la IHI pe langa rulementi este conducta fixa de alimentare cu ulei care crapa in timp de la vibratii si mai poti pierde ulei pe acolo, dar din nou daca s-ar intampla asta ai vedea fum de sub capota imediat ( am patit si asta ). pe de alta parte am un prieten care a experimentat cu un td04 la un moment dat si si aia ii manca ceva ulei si nu dadea fum dar mult mai putin cantitativ fata de ce zici tu, mai trebuie investigat, eu ca idee pe dailly drive tot hawk dar ej207 cu vf36 dupa schimbul actual de ulei am verificat uleiul la 2000km si am completat 100 grame de ulei si merg pe motul 300v 5 w 40 si masina are cam 340hp, si merg zilnic cu masina in Bucuresti.
daca alea sunt temperaturi la ulei este complet normal. in oras poate sa ajunga uleiul si pana la 100 de grade si in conditii de track sky is the limit :))
« Last Edit: July 06, 2016, 17:24:53 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!