Multumesc inca o data pentru primirea calduroasa!
Dupa cum am promis, am sa sintetizez cele aproape doua saptamani de cand am intrat in posesia jucariei.
Dupa ce am ajuns cu ea in tara, primul lucru pe care l-am facut cand m-am trezit, a fost sa o pun la propriu pe butuci si sa duc discurile la rectificat, placutele noi avandu-le deoarece se ocupase sotia mea sa mi le comande...as fi inebunit sa ajung acasa si sa mai stau o zi pana imi veneau placutele
)
Mi-as fi dorit sa am mai multe poze din care sa reiasa cat mai multe detalii, dar atunci cand ma apuc de lucru, nu-mi doresc decat sa fac cat mai bine treaba si pur si simplu uit sa fac poze
plus ca as nenoroci telefonul de atata mizerie si unsoare
Dupa curatarea etrierilor, gresarea bolturilor pe care culiseaza si montarea discurilor proaspat rectificate si a noilor placute, aveam pana seara iarasi o masina care rula pe roti.
Deci dupa prima zi in Romania aveam frane.
In aceeasi zi am inceput investigatiile la motor, dar cu doua ELM327 prajite
, asa ca am inceput cu diagnosticarea prin inspectie vizuala.
Reamintesc ca masina avea CEL aprins si bajbaia in reprize, nu scoatea fum pe nicaieri si nu mancase deloc ulei in 1700km.
PRIMUL individ asupra caruia m-am aruncat, a fost MAF-ul. L-am scos, am curatat traductorul care "atarna" din el (
retineti aceasta fraza ca ulterior se va dovedi neatentia cu care am studiat piesa).
NU s-a schimbat nimic.
Am inspectat filtrul de aer - era NOU.
Neetanseitati nu se vedeau. Am zis stop pentru acea vineri.
Am inceput sa mai studiez pe forum si am l-am observat pe MUttley, care cred ca stie pe de rost metricul la fiecare surub de la ea
, asa ca sambata l-am contactat si i-am facut o vizita. Am mai schimat niste pareri, ne-am belit ochii unul la masina altuia si a ramas ca ne mai auzim.
Duminica a urmat sa dau jos intercooler-ul, banuind ca trage aer fals, dar nu s-a dovedit a fii din zona aceea. Am mai schimbat niste furtunase de vacuum cam "coclite" si aia a fost pe ziua respectiva.
Totul arata foarte bine, doar colierele un pic cam slabite. Intercooler-ul avea doar o pelicula de ulei, galeria de admisie nu detinea nimic, turbo avea doar jocul necesar formarii hidrolagarului, blow-off-ul si clapeta decente. Am curatat tot si am montat la loc, insa fara nicio schimbare.
Mai aveam timp, asa ca am scos si pompa de benzina din rezervor sa verific filtrul de pe sorb, dar era curat ca lacrima.
Luni am fost si am cumparat bujii NGK iridium si un filtru de benzina si am dat iama sa le schimb.
Bujiile aratau bine, dar la cateva zile
le-am studiat iar si totul s-a clarificat (povestesc cand ajung acolo)!!!!
Am pus bujiile si filtru, dar nicio schimbare...bajbaieli pana la 3000rpm, iar intre 3000-4000rpm jale, dupa 4000 rupea asfaltul, la fel ca atunci cand am luat-o.
Cu scuzele de riguare, voi continua in alta zi cu restul intamplarii, esential fiind ca dupa tot ce facusem la ea, remediasem doar franele, deci puteam lua curbele cum trebuie