Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #240 on: August 26, 2016, 09:32:03 AM »
Pai... ce faci? E cam mucificat tot. Repari sau inlocuiesti?

Ma gandeam aseara la ce faci tu de fapt acolo, inteleg ca sacadeaza la manevre cu bracaj. NU ma pricep, nu stiu ce-i in diferentialul ala central. Dar... adminul, la fosta lui, a schimbat rulmentii de diferential, avea simptome asemanatoare. Cu rulmentii noi i-a trecut zicea el.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #241 on: August 26, 2016, 09:43:47 AM »
Nu stiu daca sacadat este termenul exact. Ideea este ca aveam o intarziere intre cuplarea si decuplarea spatelui.
O simteam la plecarea din parcare pentru ca plecam direct bracat si fata tragea si jumatate de secunda mai tarziu simteam cum incepe brusc si spatele sa impinga.
La franari si mai ales in frana de motor, pe langa mieunatul cutiei simteam ca fata intra in frana si spatele inca avea inertie si ma impingea. Aici e posibil sa fie o legatura si intre eficienta franarii pe punti.

Daca te ajuta cu ceva, pot sa fac poze la evacuarea mea si vezi daca te ajuta cu ceva. Sincer vreau sa mai fac loc prin pod.
« Last Edit: August 26, 2016, 09:45:20 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #242 on: August 26, 2016, 12:47:58 PM »
Inca nu am ajuns la diferential, ma chinui cu evacuarea.
Sa mai explic o data fenomenul cu diferentialul, apoi poveatesc ce am mai facut cu evacuarea.

La viteze foarte mici, bracat maxim, merge ca pe gloduri masina. Nu e planetara deoarece nu e nociun zgomot, mai ales metalic. Ganditi-va ca mergeti pe niste politisti morti mai mici.
Mi s-a pus pe diferential, asa ca il voi da jos clar.

Cu evacuarea e belea dar o boi rezolva.
Avem in oras un atelier specializat pe evacuari, asa ca am suit toate componentele in masina si m-am dus cu ea acolo. De pe drum banuiam ca ar fi trebuit sa ma duc cu wrx-ul deoarece schimbarea unei flanse presupune alinierea la fata locului.
Nu am avut nikic de pierdut, deoarece la atelier nu aveau flanse, asa ca ma voi duce la fabrica de evacuari  de langa Brasov si voi rezolva.

Intre timp am desfacut toate elementele si voi face mai jos o siteza:

Downpipe cu primul catalizator:
-flanse ok;
-suport fixare ruginit si aproape rupt; cu greu l-am sudat fiind foarte ruginita urechea, asa ca nu a iesit cea mai frumoasa sudura;


Se observa, unde ar fi trebuit sa fie talpa suportului, o gaura perfect data in carcasa catalizatorului, dar cred ca avea rol de a tine pe pozitie suportul la montajul initial; nu cred ca o sa "respire" pe acolo;

Al  doilea catalizator:
-prima flansa buna dar cu un prezon blocat pe care am sudat un foer beton si il voi desface asa;
-flansa dinspre prima toba, zob;




Prima toba:
-flansa dinspre catalizator buna;
-flansa dinspre finala bunicica dupa scoaterea suruburilor sudate de rugina si temperatura;




Ultima toba:
- flansa subtiata pe o latura;



Concluzii:
-daca aveam rar-ul facut, puneam un burlan de la un cap la altul; dar parca nu as vrea sa se auda asa;
-trebuie sa montez evacuarea provizoriu ca sa ajung la astia la fabrica;
-Mihai, daca nu o salvez am in vedere ofera ta.

Sorry for the long post, here's a potato'

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #243 on: August 26, 2016, 13:39:42 PM »
Ai un catback la mine-n curte, teava + finala OEM, mergi si ia-ti-l, poate te ajuta sa mergi la reparatie cu ruginiturile-n portbagajul vereicsului. Apoi te-ntorci cu ale mele-n portbagaj.
Zic si eu...
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #244 on: August 26, 2016, 14:13:50 PM »
Pai nu revenisei la stock?!
Eu inca am in cap ca voi merge cu ce am, n-are nimic daca rasugla pe la imbinari un pic 10km. Doar n-or iesi scantei la 2000 de ture.
Mersi, iau in calcul varianta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #245 on: August 26, 2016, 15:34:48 PM »
Cardanless si suportcutieless.
Deocamdata fara concluzii asupra articulatiilor cardanice.
Timoneria pare destul de busita.



Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #246 on: August 26, 2016, 15:53:58 PM »
Se cam umpluse buza canalului de bisericute de organe de asamblare.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #247 on: August 26, 2016, 16:11:44 PM »
Nu pot sa nu remarc faptul ca esti ordonat. FELICITARI pentru aceasta latura a personalitatii!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #248 on: August 26, 2016, 16:43:07 PM »
Are idee careva daca la articulatia de la timonerie din poza sunt doua stifturi unul in altul?
Un stift l-am scos, dar ce se vede in poza nu mai iese.


In schem de mai jos apare un singur stift, dar e beton dupa inlaturarea "singurului" stift (chenarul din stanga sus, reperul 35083).


Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #249 on: August 26, 2016, 16:44:26 PM »
Heli, sunt ordonat doar cand trebuie, in rest nu stiu nici periuta de dinti unde imi este! 😀
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #250 on: August 26, 2016, 16:58:46 PM »
Heli, sunt ordonat doar cand trebuie, in rest nu stiu nici periuta de dinti unde imi este! 😀

Pentru astfel de insignifiante detalii avem neveste...
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #251 on: August 26, 2016, 17:07:49 PM »
:))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #252 on: August 26, 2016, 17:52:57 PM »
Am intermediara de cocalar si finala stock disponibile. Pe masina intermediara stock si burlan.

Sper ca ai sustinut cutia cu ceva dupa ce ai scos suportul.

Sunt 2 stifturi, unu-ntr-altul. Eu nu-l mai aveam p-ala subtire. Cel gros am incercat sa-l scot cu o presa improvizata pe loc, nicio sansa. Din pacate... ia un ciocan mai mare  ;)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #253 on: August 26, 2016, 19:24:56 PM »
ciocan si un surub de 6(cred)  ... rezolva problema elegant :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #254 on: August 26, 2016, 19:35:00 PM »
Elegant o lae. Brutal si atat, acolo-i un ghidaj. Dar daca n-ai mijloace sa-ti faci presa... what he said ^^^
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #255 on: August 26, 2016, 19:37:18 PM »
nu e un ghidaj e o siguranta identica cu cea de la planetara ... cum avea si batrana dacie...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #256 on: August 26, 2016, 19:40:24 PM »
Da, splintul. Dar axul se duce-n capacul cutiei, unde zace pe o bucsa de ghidaj (mai mult ca sigur). Cand ciocanesti in splint, cam omori bucsa aia. Dar... cum am mai zis, nu prea ai de ales.

PS: la mine pierde ulei p-acolo  :'(
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #257 on: August 26, 2016, 20:38:48 PM »
Da. Am dat de m-am plictisit si am abandonat pe la ora 17 banuind ca mi s-a dus karma.
Reiau maine dupa ce vin de la fabrica de tobe si burlane. Dimineata am intrare acolo sa vad ce pot face.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #258 on: August 26, 2016, 21:48:34 PM »
Daca nu ma insel, in service strangerea piulitei de pe tija amortizorului se face cu pistolul pneumatic fara a tine contra.

Am ametit! Dau copy si o pun la Muttley pe topic.  :D :D :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #259 on: August 26, 2016, 22:01:36 PM »
 :D :D :D
WRX SW 2002