Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #40 on: June 14, 2016, 02:02:33 AM »
....................................  mers la limita nesimtirii si nepasarii de tot ce ma inconjoara, imi luam flashuri de la carute si navetisti pe biciclete.
....................................

 :D   :D   :D  Hahahahaaaa,  imi place asta.
Te inteleg perfect,  asa merg eu acuma ptr ca testez cat pot sa merg cu un plin  (atata doar ca eu nu am carute aici  ;D ) .  Mai am un pic de chin,  azi am depasit 600 km si mai am doua liniute la litrometru`  .  Nu cred ca mai repet curand experienta  de a merge  atatia km  sub 1000  rpm  :o
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #41 on: June 14, 2016, 20:33:27 PM »
A mers ceas cheia pentru fulie a lui Muttley. Distributie rezolvata, revin cu poze si filmulete (daca ma prind cum sa le urc, youtube sau ceva) ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #42 on: June 14, 2016, 20:35:21 PM »
Sa-i spuna careva cum pune poze si filme de pe telefon. Omu' are oroare de leptop  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #43 on: June 14, 2016, 20:43:47 PM »
De pe Nokia 6310i
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #44 on: June 17, 2016, 20:46:59 PM »
Intre timp s-a schimbat prefixul!

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #45 on: June 17, 2016, 20:50:32 PM »
Multi inainte!
Salutari si aici, azi fu prima oara cand ne intersectam gandacii in trafic  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #46 on: June 17, 2016, 20:54:59 PM »
Mersi!
Foarte misto senzatia cu inter"insectatul"! E prima oara cand vad un bugeye in Romania de cand am luat-o, si tin sa zic ca te-am vazut de la o posta, mana pe geam scotand-o inainte sa reusesc sa citesc numarul de inmatriculare :))
« Last Edit: June 17, 2016, 20:58:23 PM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #47 on: June 17, 2016, 21:22:34 PM »
Da, mie pasagera mi te-a aratat, eu eram cu ochii-n Torque. Si mie mi s-a parut inedit. Raritati, deh...  :D
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #48 on: June 17, 2016, 21:29:47 PM »
Antichitati :))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #49 on: June 17, 2016, 22:29:47 PM »
Ma faceti invidios...

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #50 on: June 17, 2016, 23:14:13 PM »
De ce nu are turatia pr cadranul central?
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #51 on: June 17, 2016, 23:15:51 PM »
Nu-mi placea ca nu vedeam viteza si ma umpleam de radare.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #52 on: June 17, 2016, 23:17:52 PM »
Da, este un argument super solid dupa ce am luat radar pe DN1, stupid
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #53 on: June 17, 2016, 23:38:25 PM »
Musiu, asa e wrx-ul bugeye. Au remediat problema la modelul tau. Dpmdv e chiar o problema, totusi nu e Mercedes.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #54 on: June 20, 2016, 07:50:48 AM »
Dupa cum povesteam mai sus, am umblat un pic si pe la distributie.
Distributia a fost schimbata la 188000 in Elvetia, deci teoretic nu aveam de ce.
Dar, inafara de un tacanit intre volan si scaun mai aveam unul:

https://www.youtube.com/watch?v=BM_o9-X766c

Da, horror!

Asa ca am luat o bata, dupa un stetoscop si prin auscultare am observat ca zgomotul e din interiorul carcasei de plastic, undeva sub compresorul de aer.
Dupa ce am gasit schema distributiei am vazut faptul ca acolo e rola intinzatoare. Am dat la tradus cartea service, si de acolo a venit surpriza, fiind mentionat faptul ca au fost schimbate printre altele, cureaua si pompa de apa, nici vorba de alte piese, precum rolele.



Asa ca am purces la inca o simpla investigatie, inainte de a comanda distributia, dand la o parte vasul de expansiune si desfacand capacul din dreptul chiulasei stanga:

https://www.youtube.com/watch?v=SAOsDnyRHsA

Zgomotul asta pe revenire, nu a aputut decat sa ma bucure, scapand de toate ideile cum ca ar batea fuste, rochii si alte alemente vestimentare de prin motor  ;D
Asa ca luni am comandat piesele, si marti le-am avut. Este vorba de role SKF, intinzator Ruville (acesta nu este un producator ci un ambalator de piese de foarte buna calitate, numai ca nu stii ce maca pica), pompa apa Hepu (in caz ca faceam constatarea ca nu e schimbata).




Experienta mi-a spus sa nu dau radiatorul jos, ci doar gmv-urile, deoarece ar fi fost inutil. Pozitia motorului este retrasa, asa ca e loc sa faci si gratarul acolo (eu sunt obisnuit cu lucratul la Audi, despre care se stie ca are motorul in fata farurilor).

In momentul in care capacele au fost jos, am inceput sa analizaz si sa ma joc pe acolo, motorul fiind lasat la racit de cu seara. Ce-am putut sa constat a fost faptul ca intinzatorul nu pretensiona deloc!!! Si daca as fi insistat, puteam sa trag afara cureaua cu mana libera! Dupa ce am tensionat cu mana intinzatorul, nu am putut sa observ decat un frumos defazaj al distributiei. Mentionez faptul ca masina nu mai avea nicio eroare de 1300 km (problemele de alimentare fusesera rezolvate) dar ezita (nu dadea in nas) pe la turatii joase.




In cele ce urmeza as vrea sa va prezint piesele din componenta distributiei.
Pinionul este cu inscriptionare SKF pe el, restul, inclusiv intinzatorul (ambalat de Ruville) sunt in Ambalaj SKF dar scrie pe ele NTN. De mentionat faptul ca inscriptionarea este pe rulment.






In ceea ce priveste "mica rola", SKF a upgradat-o cu inca un rulment.




Atasez si cateva poze din Autodata cu instruciuni de montaj:





Dupa aceasta operatiune, normata cu 1,9 ore de catre Autodata, dar executata in 4, datorita atentiei suplimentare si a timpului in care am fugit dupa alt surub pentu rola cu rulment dublu, se pare ca am un WRX turbat, care m-a facut sa ma insel privitor la cum trage la turatii joase. Ezitarile erau clar din defazarea produsa de slaba pretensionare a curelei.
Am mai dedus ca este un motor rezistent, distributia nu crapa asa usor, si totusi as vrea sa-i multumesc lui D-zeu ca pot face aceasta afirmatie!

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #55 on: June 20, 2016, 10:00:15 AM »
Vezi undeva cuplul de strangere pentru G4?
Ai uitat poza cu priza de aer.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #56 on: June 20, 2016, 12:39:21 PM »
Nu este specificat cuplul pentru G4 nicaieri. Am strans-o la bunul simt, nu la simt :)
Cu hood scoop-ul e o alta poveste ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #57 on: June 21, 2016, 11:13:14 AM »
Dupa cum spuneam in primul post, WRX-ul meu va beneficia de elemente din fibra de carbon, devenind imaginea business-ului.
Toate elementele se fabrica prin metoda infuziei de rasina, metoda care dozeaza cantitatea exacta de rasina necesara ca tesatura sa aiba o rezistenta maxima si o greutate minima.

S-a inceput cu hood scoop-ul, acesta fiind inlocuit cu unul similar ca forma.
Ca si componenta, este vorba de 4 straturi twill de 200g/mp.
Aspectul dupa demulare este neted, vezi poza cu piesa nedebavurata.
Finisul este mat, folosind un lac mat pentru protectie UV, pietricele, etc.





Atasez si doua poze cu piesa originala si cea din carbon, observandu-se o reducere de greutate de 58%, tinand cont ca ambele piese sunt echipate cu prinderile necesare si sunt vopsite/lacuite. Tineti cont ca piesa stock este din ABS nu din tabla!




Ce ziceti de piesele caare urmeaza?




Si o poza cu cineva care se uita pe sub usa  ;)

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5131
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #58 on: June 21, 2016, 11:34:03 AM »
Am aceeasi fisura pe protectia de alternator, ieri am vazut-o, si ma gandeam cum s-o peticesc.
Ce sa zic decat ca... vreau si eu una te rog  ;)

Edit: sunt tampit, am uitat... IMPRESIONANT ce poti sa faci, felicitari!
« Last Edit: June 21, 2016, 11:35:46 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #59 on: June 21, 2016, 12:50:13 PM »
Am incerc cu superglue si prin topirea plasticului si tot se fisureaza.
Multumesc pentru incurajari!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon