eu am si o hibrida si tehnologia functioneaza .
Am 14k km cu ea. Marele castig e consumul urban. Pe la 10-14 l/100 km (10 vara 14 iarna ) consum urban cu o mazda 3 g120, marea tehnologie Skyactiv.. deci motor de 2 l 120 de cai automata.
Merg acum cam cu 4.5 - 5.7 l media urban, si asta are tot cam atatia cai si e la fel de puturoasa, bineinteles ca e automata, ca orice hibrida.
Ca sa nu mai zic lipsa totala de vibratii barait etc, cand stai sau te tarai prin trafic..
Afara consuma cam tot pe acolo, 5-6 pe autostrada in funtie de talpa, deci ca orice masina economica de dimenisunea si clasa ei.
Cand vin prin Romania mai putin, ca e si mai putin autostrada...
Cel putin la toyota, daca configurezi ceva din gama cu cutie automata si apoi te uit la pret la hibrida, diferenta de pret in general o recuperezi in vreo 8k km urban...
Nu stiu cum se impaca electricul cu AWD-ul, am vrut initial sa iau un RAV 4 Hibrid AWD-E, sa impac si mersul economic in oras si cu ceva capabilitate de drum forestier, dar e inca slab rau sistemul, desi teoretic are potential, spatele fiind complet independent de fata.. deci poti avea tot felul de posibilitati,
Probabil softul nu e pus la punct de loc, din pacate, cel putin la Toyota.
Daca subaru scoate ceva electric, sau hibrid trebuie sa merga bine si AWD-ul, chiar sunt curios ce o sa scoata si cat de capabil va fi...