Urmare discutiei de pe topicul cu drive-test Impreza 2.0i CVT, dupa lupte seculare ce au durat aproape ... o saptamana, ieri am intrat in posesia noului meu Subaru !
XV 2.0 Boxer Diesel, 6MT, echipare Confort, Crystal White Pearl !
Multumiri si plecaciuni Paul & Sese pentru solicitudine, rabdare si profesionalism !
Impresii "la cald" dupa primul drum cu noua jucarie - din fericire a fost un drum mai lungut ( Brasov - Sibiu).
No 1 - La momentul achizitiei, consumul afisat in bord era de ..... 50 l/100 km !
Colegii cu XT - va roade invidia !!?
Imi pare tare rau ca nu am fost pe faza sa fac o poza. Asa ceva se-ntampla o data-n viata !
Am facut plinul imediat ce-am iesit de la Auto Kino si, la iesirea din Brasov, m-am uitat la autonomie si-mi arata ... 230 km !
Am zi: " Hait ! E spart rezervorul !"
Cand am ajuns acasa, autonomia indicata era .... 850 km !!
Conform CB, consumul mediu de la alimentare pana acasa a fost de 5,7 l/100 km.
Da' am mers usurel si 99% legal.
Acu' sa ne ocupam putin si de "+" si "-":
Incepem cu "+" ca-s mai multe !
- Spatiu interior arhi-suficient - si nu doar pentru ce-mi trebuie mie - chiar si pentru o familie cu 1-2 copii !
- Finisajele sunt din alt film fata de batranul meu Forester.
- Motorul pare mai elastic si mai "smooth" fata de acelasi Forester.
- Timoneria si cutia de viteze - DAAA ! Este muult mai placuta, precisa si "finuta" ( n-am gasit alt termen mai potrivit) fata de cea de la acelasi Forester.
- Am regasit pozitia inalta la volan care mi-a lipsit la Honda.
- Scaunele sunt suficient de confortabile si par bine profilate ( a fost prea scurt si prea "domestic" drumul ca sa-mi fac o parere definitiva).
-
Blushtuthul - e destept, s-a conectat rapid cu telefonul, se aude bine ( si sunt auzit bine) !
- Modul in care sta pe drum - da' asta nu-i o surpriza - este totusi un Subaru !
- Spatiile de depozitare si cele doua prize de 12 V din fata !
La "-" nu am (deocamdata ) prea multe. Si sper ca asa sa si ramana !
- Cotiera este mai degraba o cutie de depozitare. Nu este culisanta si este montata foarte in spate. Eu, la 1.90 m nu am neaparat o problema, dar daca duci scaunul mai in fata ... este useless !
- Manualul este in germana. Si pentru mine asta-i chiar o limba straina !
- lipsa rotii de rezerva - are doar kit de pana. Se poate pune roata de rezerva, dar se pierd o multime de locuri de depozitare existente sub podeaua portbagajului.
- TPMS -ul ! Asta ma va face - cel putin anul asta - sa "sar" peste jante dedicate de iarna ( pret janta + pret senzor = $$$$$ !!).
Aaaa. si ce nu-mi mai place .... faptul ca trebuie platita !
Acu' sper sa ma bucur de Baby Subaru cel putin la fel de mult ca si de batranul Forester !
Poze - stiu ca asta se asteapta de la un Jurnal de Bord - momentan, doar din showroom ( am ajuns aseara tarziu acasa si azi nu am apucat sa-i fac niste poze mai de Doamne-Ajuta !