Cand am adus motorul si restul hangaralelor acasa era haosul pe pamant asa ca l-am montat pe stand cum era, fara sa ma mai gandesc la consecinte.
“Cum era” insemna fara volanta si “consecinte” presupunea ca trebuie sa dau jos fulia daca vreau sa lucrez la distributie – si sa fac asta, evident, fara scule specializate gen Company23.
Si iata-ma facand ceea ce stiu mai bine, respectiv bricolare. Din 2 coltare de metal gaurite, taiate si insurubate s-a nascut un device de blocare pentru arbore care sa-mi permita sa scot surubul fuliei si sa am acces la ceea ce se gaseste dedesubt.
Succes pe toata linia:
In mod cu totul nesurprinzator, asa se prezinta situatia.
Dupa ochii mei (pentru prima oara confruntati live cu o distributie Subaru DOHC benzina) lucrurile par a fi in regula si nu prea.
Astea imi par in regula:
Asta nu prea:
E posibil ca admisia de pe bancul drept sa fie defazata cu un dinte?