The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #260 on: March 06, 2019, 22:02:36 PM »
Anytime, cu cea mai mare placere!
Daca ar avea si disponibilitatea sa vina sa vada utilajul la fata locului plus lada de zestre cu instalația electrică și toate celelalte delicatese, ar fi perfect.
Multumesc tare mult!

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #261 on: March 06, 2019, 22:06:54 PM »
Buzz mi pe whapp. Am tendinta sa uit . Stres.
Siiiigur rezolvam. Sper  ;)
« Last Edit: March 06, 2019, 22:07:31 PM by make the forum greatagain »
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #262 on: March 06, 2019, 22:08:15 PM »
Sar'mana! Mâine dau semn.

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #263 on: March 08, 2019, 10:58:35 AM »
Ce i-ai mai facut?

Dimineata prima oara intru aici si abia apoi pe facebook.  ::)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #264 on: March 08, 2019, 11:34:10 AM »
 ;D ;D ;D

Lucrez la niste bucse cu articulatii sferice pentru suspensia spate.
Mai am de pus rulmentii pe diff-urile fata si spate si sper ca săptămâna viitoare să primesc si DCCD-ul prelucrat ca sa pot închide capitolul transmisie.
« Last Edit: March 08, 2019, 13:45:29 PM by WIM »

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #265 on: March 08, 2019, 13:45:11 PM »
Si dovada faptica  :D




WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #266 on: March 08, 2019, 20:38:24 PM »
Proaspăt iesite din strung  8)







In background e restul de piese ce-și așteaptă randul la tăiere.

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #267 on: March 08, 2019, 21:29:31 PM »
Uniball pe bratele de suspensie? Bre, esti siiiigur??  :o :o :o
WRX SW 2002

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #268 on: March 08, 2019, 21:34:24 PM »
Pai Subaru a facut-o primul:
https://www.rhdjapan.com/sti-rear-suspension-link-set-bl-bp-be-bh.html
Doar ca nu si-au dus ideea pana la capat  :D asa ca nu fac decat sa completez tabloul.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #269 on: March 08, 2019, 21:52:29 PM »
Si recunosc ca m-am cam lăsat dus de val citind asta  ;D

"Discovering the GT2 has deft, chatty steering and a beautifully controlled ride – despite its fully rose-jointed undercarriage – is gratifying, yet somehow a tad trivial."
https://www.topgear.com/car-news/big-reads/speed-week-18-team-germany-merc-g63-911-gt2-rs-and-bmw-m2

Muttley

  • 5133
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #270 on: March 08, 2019, 22:52:07 PM »
Ok, s-o zic altfel... De la cauciuc la poliuretan e diferenta maricica. De la poliuretan la uniball cred ca e hău. Dar daca tu asa vrei... ^-^
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #271 on: March 08, 2019, 22:54:18 PM »
@Mutlley.
Compari serii diferite de masini. La sasiul nou merg solutiile astea.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #272 on: March 08, 2019, 23:09:27 PM »
Se prea poate sa-mi tabacesc fundul in/cu ele, nu exclud această posibilitate  ;D

Dar, deși eu tot imi repet ca proiectul asta vizează un daily driver, realitatea ultimilor 2 ani, cei in care am fost privat de mașină, m-a convins ca automobilul ca mijloc de transport in Bucuresti este doar o solutie pentru circumstanțe punctuale. În rest, când e vorba de mers pana la birou si întors acasă, metroul sau bicicleta sunt alternative de preferat. Cel mai probabil mașina asta va sluji doar la condus, nu la târât pe ulițele desfundate ale Bucurestiului.

Iar pentru plimbări prin Romania pitorească - cum ar fi triunghiul de aur Sibiu-Brașov-Sighisoara :'( - sper ca pillow ball-urile sa joace rolul de mana ferma, nu de spitz in c*r  ;D

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #273 on: March 09, 2019, 19:56:34 PM »
Rezumatul zilei de azi:


















WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #274 on: March 12, 2019, 21:50:56 PM »
Azi a fost o zi productivă. Ce-i drept, am si stat 4 ore la Măgurele, bibilind bucsa cu bucsa :D, asa ca pot sa va prezint o premieră (daca a mai facut-o altcineva, va rog sa ma corectati) - suspensie completa uniball Legacy BL/BP (si prin suspensie ma refer la brațele suspensiei, fata si spate). Enjoy!


















Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #275 on: March 12, 2019, 22:11:17 PM »
Cand e gata , primul care sparge sampania de far sau stop sau pabriz. Am mai zis ? Zic acum...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #276 on: March 12, 2019, 22:14:07 PM »
 ;D ;D ;D
Mâine il sun pe electrician, asa ca poate ne apropiem de momentul botezului  :)

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #277 on: March 13, 2019, 21:51:26 PM »
Si pentru ca ziua de ieri a fost una productivă, pot sa va prezint a doua inovație a săptămânii - butuci de roata Legacy BL/BP pentru trenul posterior cu prindere 5x114.3 - pentru roti si planetare de STI.










Re: The remaking of a Legacy
« Reply #278 on: March 13, 2019, 23:50:35 PM »
Clar pe tine trebuie sa te intreb: sa pun lockout bolts pentru cadrul diferentialului spate?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 688
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #279 on: March 14, 2019, 00:34:08 AM »
Mie mi-a luat o saptamana întreagă, cu subcadrul spate demontat de pe mașină, sa scot bucsele alea. Si pana la urmă tot cu ferastraul si dalta au iesit, după ce am rupt 2 prese trudind la ele. Deci e un chin imens. Nici nu vreau sa ma gândesc cum o sa fie in sens invers, la instalare.

Cu lockout bolts scapi de calvarul asta si faci operațiunea pe mașină. Daca nu vrei sa te complici, asta e solutia. Daca vrei bătaie de cap, schimbi bucsele  ;D (stiu ca existau niste variante din aluminiu in catalogul de piese de la STI)