Pastrand proportiile si luandu-le pas cu pas, ceea ce urmeaza sa fac este doar un sir de banale adaptari
.
Motorul provine de pe acest sasiu - ba e chiar exclusiv lui. Cutia de viteze la fel. Deci nu cu ele doua imi fac griji, desi am o intrebare: cum fac un test de compresie unui shortblock, fara admisie si evacuare pe el?
Cu caseta de directie lucrurile sunt clare si iti multumesc in avans ca ti-ai adus aportul la elucidarea topicului si ca o sa raspunzi la telefon cand o sa dau din colt in colt
Instalatia electrica imi provoaca frisoane de pe acum, dat fiind ca m-am luptat cu ea cateva zile sa o dau jos de pe epava, ceea ce e incomparabil mai usor decat a o monta. Mai ales cand montajul presupune si modificarea ei, astfel incat tot ceea ce la japonezi mergea pe stanga sa ajunga la mine pe dreapta si viceversa.
Iar al doilea capitol datator de cosmaruri e electronica, respectiv partea de imobilizare - din ce am citit pana acum (si n-am gasit nimic aplicabil 1/1 ca se pare ca sunt primul nebun in materie), circuitul de securitate care incepe cu cheia, butucul de pe coloana si continua cu immo, ECU si BIU ar avea de-a face si cu tabloul de bord, care la mine provine de pe un alt spec B decat setul de pornire.
Mai este si capitolul soft, desigur, caci trebuie macar adaptata la combustibilul de aici, dar ma bazez pe atingerea magica a vraciului de la Cluj
Cat despre un motor mai cu dichis, as vrea sa ma vad cu sacii in caruta mai intai. Si dupa aia, n-am decat sa ma apuc sa-l modific pe cel care-mi ramane. Ambitiile mele nu sunt chiar atat de mari incat sa ma gandesc la un 2.2 CDB - m-as declara satisfacut cu open block-ul meu imperecheat cu un stroker kit de 2.1 si cu niste pistoane 4032 cu care sa nu-mi bat capul.