Diesel, inceputul sfarsitului
Subaru club Romania

Diesel, inceputul sfarsitului

Diesel, inceputul sfarsitului
« on: February 26, 2017, 12:07:42 PM »
Nu cred ca este o noutate pt voi dar as dori sa stiu totusi si parerea voastra.
Cam cand credeti ca au sa se interzica in masa dieselele in Europa ?


http://m.capital.ro/patru-mari-orase-vor-interzice-masinile-diesel-pana-in-2025.html
Pedal to the Metal !
WRX.STI 2017- Sport
etc, etc, etc

Răspuns: Diesel, inceputul sfarsitului
« Reply #1 on: February 26, 2017, 12:54:27 PM »
Mai devreme de urmatorii 30 ani nu cred. Atata timp cat in momentul de fata vanzarile diesel inca au pondere mare in vanzarile de autoturisme, dupa ce ultimul diesel va fi vandut sigur nu vor fi eliminate mai devreme de 15-20 de ani.
Preventiv eu renunt la diesel ptr urmatoarea achizitie, dar pana la interzicerea diesele'urilor mai dureaza. Probabil vor fi taxate masiv pentru a forta renuntarea la ele

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Diesel, inceputul sfarsitului
« Reply #2 on: February 26, 2017, 18:02:21 PM »
Cand cei trei giganti Mercedes, BMW si Audi vand aproape in exclusivitate diesel pe modelele de dimensiune medie si mare, este cam imposibil sa opresti dieselul.
Probabil va fi inclus in zona de taxare a modelelor considerate de lux precum motoarele pe benzina mai mari de 2l.

Pana una alta cred ca se va incerca perfectarea motoarelor pe benzina de cilindree mica. Adica sa le faca mai fiabile ca deja consuma super putin.

dann

  • 160
Răspuns: Diesel, inceputul sfarsitului
« Reply #3 on: February 26, 2017, 22:20:45 PM »
Mie mi se pare normala interzicerea diesel-urilor in orase. Pana la urma, suntem mai importanti noi ca si oameni decat masinile. Dar dieselul a cazut deja in prapastie.

La cateva luni de la scandalul diesel gate, in industria automotive se estima o scadere de 35% a vanzarilor diesel pana in 2025. Daca excludem camioanele, procentul pentru masini mici e mai mare.

Realitatea cred eu ca este mult mai crunta pentru diesel. Practic, la ora actuala nu mai merita sa investesti in tehnologie diesel. Nu prea mai ai cum sa indeplinesti normele euro 7 de exemplu. Din ce stiu eu, proiectele de dezvoltare diesel sunt cam blocate. Se face trecere la SCR, unde se poate.

Pana la urma, daca incepi un proiect de dezvoltare a unei tehnologii, asta inseamna ca iti calculezi un ciclu de vreo 15 ani. 4-6 ani dezvolti motorul, apoi 7-8 ani il vinzi. Tinand cont si de faptul ca dieselul de fapt nu prea indeplineste nici macar normele actuale, mi-e greu sa cred ca se mai incumeta cineva sa faca un salt atat de mare. Diesel se mai poate vinde in parti ale lumii unde nu sunt atat de stricte normele.

Acum, nimic nu e sigur. Sunt atatia bani in joc, ca nu sti ce intelegeri se fac la nivel inalt.

Eu cred ca se va dezvolta tehnologia pe benzina, dar si acolo sunt probleme. Sa vedem cu filtrul de funingine.

Eu unul nu mi-as lua diesel. Nici daca nu ar fi problemele de mai sus, tot nu inteleg utilitatea unui diesel la masini sub 1.8-2 tone sau daca faci sub 30k km/an.
« Last Edit: February 26, 2017, 22:28:24 PM by dann »

Răspuns: Diesel, inceputul sfarsitului
« Reply #4 on: February 27, 2017, 10:15:04 AM »
Intr'un an,doi, se pare ca vor aparea DPF si pe benzinare

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Diesel, inceputul sfarsitului
« Reply #5 on: February 27, 2017, 10:16:54 AM »
Era in plan pentru pentru normele Euro din 2016 dar s-a tot amanat... Constructorii au argumentat ca inca un filtru pe evacuare face ca benzinarele aspirate efectiv sa nu poata respira. Sa nu uitam ca inca de prin 2008 erau deja cate 3 catalizatoare.
« Last Edit: February 27, 2017, 10:19:37 AM by MihaiFlorescu »