Sunt specificatii si verdiuni de echipare pentru piata Nord-Americana.
In Europa, toate versiunile de echipare au faruri full LED, si roti de aliaj pe 18” (cu exceptia versiunii de baza care are roti pe 17”).
Si nu are cutie manuala pe nicio versiune de echipare.
Overall, XV-ul pentru Europa este mai bine dotat decat versiunile americane (cu exceptia echiparii de top unde dotarile sunt similare).
Oricum, sansele ca XV-ul sa ajunga in Europa cu motorul de 2.5 sunt de 0,000000000000001 %.
Ciudata - ca intotdeauna - este oferta de motorizari pe diferite piete. De exemplu, in State, XV/Crosstrek nu se vinde cu motorizarea e-boxer din Europa, iar in Europa nu se aduce varianta Plug-In Hybrid din State ...
Doar prima generatie de XV (2017/2018) s-a vandut cu aceeasi motorizare (2.0 NA) peste tot in lume.
Asta este disponibila in continuare pe alte piete, dar in Europa nu mai exista decat 2.0 e-boxer.
Ma rog, in Europa este si motorul de 1.6, dar asta nu se vinde in State.
Pe XV-ul actual s-ar fi potrivit de minune 1.6-le turbo de pe Levorg. Dar motorul ala a disparut complet din oferta. Pacat !