Ce-am mai facut ? Ce-am mai dres? Doua etape se trec la agenda.
1. Problema cu evacuarea. Treaba simpla, rezolvare complicata…am demontat finalele si galeria spate, fuga, fuga la sudor, reparat cele doua rasuflatori de la galeria, hai la montaj. Iau la curatat flansele (cele patru bucati ), bat fulgii de rugina si ma opresc. Flansele aratau jalnic. Am incercat sa polizez cu toate sculele posibile cat sa fac zona de etansare pentru garnituri, dar in zadar. Erau prea subtiri deja sa mai stranga corect. Macar etansarea cealalta cu galeria centrala a fost ok si garnitura inel putea sta linistita. Cum abuzam de canalul cuiva, era noapte, am decis sa montez tot cu pasta de etansare Holtz ( si-mi jurasem in barba ca Baiazid ca nu mai…). Asadar, problema a fost rezolvata cu titlul de mare tiganeala ( cum zic eu ). Urmeaza sa dau in fabricatie flansele, cumpar alte garnituri si refac treaba cum se cade. Stiu eu…
Din asta, am o nelamurire: daca teava dinspre tobele finale este la exterior de 39 mm (care s-ar traduce 1 Ľ in) iar finalele si flansele toate au acelasi diametru…de ce garnitura originala are gaura de 52 mm (fara corespondenta), mult mai mare decat s-ar fi cerut? Garnitura veche avea tot 52 mm, sic !...
2. Vizita la Autokino. Am inlocuit uleiul la cutia AT (4 litri). Cum am vreo 5k km de la schimbul de ulei al motorului, voi reveni peste 2500-3000 km pentru ambele schimburi ( motor si inca 4 litri la cutie, plus filtrul ).
Apoi, am inlocuit uleiul la servo, sa fie…
Costuri: - Ulei Subaru ATF – 4 l = 369 lei
- Ulei Motul Dex3 – 2 l ? = 145 lei . Total materiale = 515 lei, Manopera = 240 lei
Plec de la AK si sistemul tot arata ca mai are aer. Am facut opturi pe la Decathlon in BV pana s-au afundat dalele alora si am plecat spre Ploiesti, unde voi stationa vreo zece zile. In fine, masina merge bine, aer inca mai este. Azi dimineata, la pornire, pompa era foarte galagioasa. Poate isi mai revine...altfel tre sa studiem cazul.