Cam da, suspensia-i gata. Schimbat azi arcurile pe fata, cu aceleasi Ironman4x4 si am scos distantierii. Aveam mari semne de intrebare deoarece in specificatiile producatorului se mentioneaza +20, pe unele site-uri +30 iar pe altele +35 de nu mai stii ce sa crezi. Concluzia e asa, cel putin la ce am luat eu. Pe fata am +20. Pe spate am +20 de la arcuri/amortizor, +10 de la tirant mai lung si -10 de la gpl. Overall, +20 peste tot (ma rog, posibil +5 pe fata, nu-s sigur pe masuratori, dar se vor mai lasa arcurile). Lift total, 40mm (20 din suspensie, 20 din cauciucuri). Sincer, chiar ma bucur ca nu a mai fost nevoie de distantieri nici pe fata nici pe spate, cred ca pentru tinuta de drum e de preferat varianta asta. In rest, ce sa zic, astept jantele poate saptamana viitoare si pe termen scurt e cam gata masina. Deja imi place foarte mult cum arata, cu jantele noi cred ca o sa fie perfect.
Saraca masinuta...
N-am schimbat amortizoarele vechi pe fata, cred ca sunt inca foarte ok, atat in mers cat si la verificare la mana.
Luat in schimb la curatat toate componentele vechi. Am pastrat momentan si flansele (a trebuit sa sudam suruburile pe ele ca nu mai prindeau bine dupa ce am pus distantierele data trecuta), dar probabil le voi schimba in service intr-un viitor nu foarte indepartat.
Arcurile noi.
Montajul a mers destul de usor, nu ca pe spate. Mai usor de montat presa, diametrul fiind mult mai mare.
Pauza de masa
Am invatat si eu sa montez suspensii cu ocazia asta
Culoarea nu prea se potriveste cu caroseria, dar n-arata rau.
Mici lucrari si pe spate unde a fost nevoie sa curete Muttley surubul de reglaj convergenta, era rugina destul de multa si mergea greu.
Si asta-i masina
De-acum, sa folosim weekendurile pentru plimbari, nu pentru lucrat la masina, zic eu
Multumiri din nou lui Muttley pentru suportul pe parcursul implementarii proiectului