Eh, si daca la dus nu am avut probleme, ba din contra a mers surprinzator de usor ... la intoarcere, fiind cam increzator in mine si capatand ceva viteza putin cam mare, am gresit-o
Intr-o curba foarte usoara am muscat foarte putin din margine, zapada a umplut parbrizul si n-am mai vazut nimic, am scapat-o putin in dreapta si am luat in primire santul.
Primul lucru, da-te jos din masina si fa poza:
Al doilea lucru, scoate traversele (pentru al caror suport ma felicit, deoarece au fost foarte usor de dat jos, pus la loc) si ia si da la "lopeti". S-au dovedit in cele din urma a fi foarte utile, in special pe post de lopata (aveam si asa ceva dar era mai mica si mergea mai bine cu astea). Bune si pentru tractiune, dar nu au functionat atat de bine pe cum m-am asteptat. Pana la urma tot datul zapezii la o parte a fost cel mai important. Eram 2, a mers destul de repede.
Dupa vreo 20 de minute de lopatit, inzapezit a doua oara dupa prima incercare de iesire, am reusit sa ies. Nu mi-am facut niciodata probleme ca as avea nevoie de tractare. Aici cred ca un mare ajutor a fost garda marita. Daca eram mai jos, ar mai fi durat vreo ora in plus pana scoteam zapada de sub masina ... asa, nu a fost nevoie sa ma bag sub, am dat doar din parti. Problema a fost ca dedesubtul zapezii pufoase era gheata sticla si nu reuseam nicicum sa ma sui inapoi pe drum. Din pacate cameramanul a renuntat cam devreme si efectiv la 5 secunde dupa ce a oprit filmarea si voia sa mai puna traversele o data, am iesit cu inca o manevra. Asta e, nu am victoria pe film