Am inlocuit sonda lambda bank 1 sensor 2 (cea de dupa catalizator) cu una de la Denso.
Am sters eroarea dupa inlocuire si nu a reaparut, (P0140).
Dupa inlocuirea sondei s-a schimbat comportamentul masinii, mai energica, sunetul motorului si mirosul evecuarii schimbate,
E posibil sa fiu subiectiv dar si cutia mi-a lasat impresia ca schimba diferit in primul test drive dupa care a revenit la "normal", foarte probabil doar datorita resetarii ECU.
Stiti cumva care este diferenta intre citirea codurilor de eroare cu conectorul de mai jos (test mode) cuplat sau decuplat ?
Daca conectorul verde e decuplat apare doar eroarea P2433 (are legatura cu sistemul de aer secundar).
Daca e cuplat apar ceva mai multe (P0502, P0851,P2433,P2444 si cel responsabil pentru sonda lambda tot in test mod a aparut dar a disparut dupa reparatie si clear code)
Pompa secundara de aer era blocata/gripata din motive evidente in poza de mai jos, plina de apa, rugina si motorasul foarte incins.
Dupa multe ore de migala am reusit sa o readuc la viata.