Salvarea a venit dintr-un manual de WRX EDM pe care l-am descarcat cu alta ocazie de pe net.Ce-mi dadea cu virgula erau acei "registration connectors", am cautat pe google si am gasit mai multe poze cu celebrele mufe verzi. Am incercat cu alea, dar nu s-a intamplat nimic. L-am sunat pe Victor, mi-a povestit de mai multe perechi de mufe de prin masina, dar mi-a zis ca nu stie nimic despre mufe sub plasticul de la stalpul A, partea soferului. Doar m-a asigurat ca plasticul ala se scoate usor. Asa ca l-am scos. Iata ce am gasit:Le-am legat, am apasat de 2 ori pe un buton oarecare de pe cheie, actuatorii au miscat de 2 ori. Reusisem!
Quote from: Muttley on October 19, 2016, 22:04:21 PMSalvarea a venit dintr-un manual de WRX EDM pe care l-am descarcat cu alta ocazie de pe net.Ce-mi dadea cu virgula erau acei "registration connectors", am cautat pe google si am gasit mai multe poze cu celebrele mufe verzi. Am incercat cu alea, dar nu s-a intamplat nimic. L-am sunat pe Victor, mi-a povestit de mai multe perechi de mufe de prin masina, dar mi-a zis ca nu stie nimic despre mufe sub plasticul de la stalpul A, partea soferului. Doar m-a asigurat ca plasticul ala se scoate usor. Asa ca l-am scos. Iata ce am gasit:Le-am legat, am apasat de 2 ori pe un buton oarecare de pe cheie, actuatorii au miscat de 2 ori. Reusisem!
Dap, Malakay cu informatii, tu cu jante