Salutare oameni buni! Dupa multe zile de smotru cu maineile in benzina si cu inima cat un purice pentru ca nu stiam cum va iesi operatia pe cord deschis a padurarului dar a venit si ziua cea mare ca sa vedem ce am facut si anume ieri am finalizat lucrarea la subarel.
A zis mecanicul sa merg si sa dau cheie credetzi-ma, aveam niste emotii... Mi -a si propus ca daca o ia la prima cheie dublam manopera sau o injumatatim dar la cum am vazut ca a lucrat la motorul nici nu am indraznit sa ma incord.
LA PRIMA CHEIE A SI LUAT-O!!! cunoaste-ti sentimentul, nu?
Si surpriza, mergea ca o albinuta, cand am auzit-o cum merge la relantiu sincer mi s-a ridicat parul pe maini aveam o bucurie ca si atunci cand am vazut rezultatul la bac sau cand am trecut de cel mai greu examen in facultate.
Mergea rotund fara nici o trepidatie. Am lasat-o la relantiu o vreme si pe urma am auzit ca avea ceva fluctuatii la relantiu la cald, la care m-a linistit mecanicul si mi-a spus ca isi face tot felul de coretzii si bla bla. Am mers cu ea la electrician ca sa ii stearga toate erorile, dar pana am ajuns la el inainte sa le stearga motorul deja nu mai avea variatii la relantiu. Singura eroare care nu a putut sa o stearga a fost cruise-ul si a zis ca poate e spirala din volan.
Am zis ca o sa o rezolvam ca am fugit sa ii bage freon in instalatie. Alta bila alba: cel care mi-a bagat freon a spus ca, compresorul are parametri foarte buni si ca foarte rar a vazut asa parametri la compresoarele de clima. Dupa ce am plecat bucuros ca am si clima si ca a ,,laudat-o ,,
am bagat de seama un lucru foate important, mi-a disparut eroarea de la cruise si asta cu toate ca eu eram foarte atent la apa nu-mi dadusem seama ca nu mai era aprins l-am verificat merge foarte bine. Acum mecanicul mi-a spus ca sa fiu atent la apa sa completez si sa fac drumuri scurte prin oras primii 500 - 1000 km si sa o conduc normal pana isi face uzura segmentii si toate cele. Nu trec de 3000 primii 1000 de km. Nu am pus scutul sus ca sa vedem daca are ceva scurgeri. Pana acum nici o lacrima, motorul e curat uscat.
Am bagat si metabond ca mi-a spus ca e foarte ok iar dupa 2500 km am sa schimb uleiul si am sa bag eneos a spus ca e foarte bun pentru motoarele japoneze in comparatie cu motul.
Va mai trebui sa verificam franele ca sunt cam elastice poate trebuiesc aerisite si acum vreau sa vad ce consum va scoate.
In rest va doresc toate cele bune si va multumesc pentru sfaturi.
App ceva recomandare la stergatoare imi pute-ti da?
Si in viitorul apropiat vreau sa ii pun cui pentru suport de biciclete si sa ii cumpar un scut de metal in fata.
Va doresc drumuri bune fara incidente neplacute. Iar daca trece-ti prin Arad m-as bucura sa iesim la o cafea sa mai schimbam niste vorbe despre padurarii nostri vestiti.