Azi a fost o zi plina...am plecat de pe la 8 la lucru, cu trafic moderat și a fost totul ok.
Pe la 3 am plecat cu șeful meu ca sa își ia niște cauciucuri de la curier, care după ce am mers cam jumate de ora in trafic destul de greu ne-a anunțat ca nu mai este in zona și ca e in partea opusa de unde eram (profesionalism, ce sa zic...dacă nu i-ar fi zis ca venim as fi inteles, dar nah) oricum, mașina a mers bine.
Când am plecat de la lucru, in jur de ora 5, tot orașul era blocat. Ieșind de printre blocuri de unde am parcat aveam in fata un audi A4 combi. La un moment dat îl văd ca se oprește și nu se mai mișcă...m-am dat jos sa îl întreb dacă îl pot ajuta, pentru ca omul coborâse la inspecție. Concluzia fiind: mașina cu pragurile pe gheata. Am încercat sa îl împing, dar nu a vrut sa miște. Am întors foresterul și un nene ne-a împrumutat niște sarma destul de groasa pe care am înfășurat-o de vreo 4-5 ori in jurul cârligelor noastre. In ciuda faptului ca el era pe burta și pe jos era gheata denivelata, l-am tras cu atâta ușurintă și fără sa piardă vreo roata aderentă încât nu mi-a venit sa cred (mașina asta e incredibila). Exclamații tipului: “noroc ca in spatele meu e un Subaru”
Fericit ca l-am ajutat pe om, m-am băgat in traficul infernal și am început taratul bara la bara. După vreo 40 de minute de mers și parcurgând o distanță cam de 5-10 minute depărtare de lucru, am auzit un poc și a început sa iasă aburi pe scoop. Am cam stiut ce se întâmplase așa ca am oprit motorul și am împins-o inafara străzii. Pana la urma a cedat și furtunul de sus, de apa, care intra in turbo. Probabil ii era scris sa puste ca deja ieșea apa prin cusătura, deci probabil stratul interior era demult deteriorat. Mâine sper sa am furtunele de apa de la turbo și sa le înlocuiesc, deja erau comandate de ceva timp.
Din păcate v-a petrece noaptea aici.
Trebuie sa îmi iau ceva mai veritabil pentru situații din astea.