Weekendul asta am fost la Râșnov pentru a vedea săriturile cu schiurile. Mașina a mers ok pana acolo și pe acolo.
Am făcut un drum pana la poiana Brașov și când am ajuns sus a început sa miroase a ulei/antigel ars...am ignorat problema și am parcat pentru o plimbare scurta și apoi ne-am întors jos la Râșnov fără alte probleme. De frica sa nu pățească ceva, am venit pana la Timișoara fără oprire, pe autostrada cu 130 pe ceas și pe drumul normal cu 90-100 și pe unde a fost drumul mai rău cu cât am reușit sa ocolesc gropile...când am ajuns in oraș, la cele doua stopuri la care am stat a început Iara sa se simtă miros și când am parcat acasă a început sa fumege prin toate găurile de pe la capota...oricum vroiam sa văd dacă pot depista proveniența mirosului așa ca m-am dus repede sa deschid capota și se pare ca furtunul de sub turbo, cel cu protecția de metal, pe care nu l-am mai schimbat data trecută, chiar dacă îl am, a cedat. Urmează sa văd când apuc sa îl fac, poate încercam ceva persoane care se zice ca se pricep la Subaru in Timișoara. Sper sa remediem problema pana la întâlnire, chiar dacă am ceva emoții sa mai fac drumul încă o data, dar asta e...
Poza este scoasă dintr-un video, se vede cum antigelul curge din zona colierelelor și se prelinge pe evacuare...dacă vreți va pot pune la dispoziție și video
Revenind puțin la competiție, chiar dacă este noul tip de competiții încurajate de marca noastră...echipa din Japonia a avut emblema Subaru pe costume și mașina lor e asta:
Am încercat sa comunic cu soferul dar l-am luat in engleză ceea ce cred ca a fost greșit, nu prea a avut chef de Conversație, cred ca mai bine îl luam pe limba lui, presupunând ca era austriac mașina având număr de Austria...
Voi ce părere aveți de poziția acestor abțibilduri?? Când am încercat sa ii explic șoferului de sistemul eyesight s-a uitat la mine încruntat și m-a întrebat ce îmi trebuie așa ca l-am lăsat sa plece