FAIL!!!
Ok, am desfacut cardanul. Am saltat cotineata si mai sus, pentru ca rotile trebuie sa fie libere sa se invarta pentru acces la cele 4 suruburi de fixeaza cardanul pe flansa diferentialului.
Cardanul, nu stiu cati stiu, NU e permis a fi cotit la maxim in centru. Niciodata! Asa ca l-am sprijinit cu o cutie. Neaparat Ikea, doar astea merg ok.
Ulei n-a curs mai deloc, data fiind pozitia abjecta a masinii. Eram pregatit cu 2l de ulei care se pare ca vor fi folositi cu alta ocazie.
Accesul - superb. Minunat, mirific.
Simeringul vechi a iesit cu surubelnita si ciocan. Alta varianta, in afara de presa dedicata pe care n-o am, nu vad.
La americani am vazut mentionat la divaisuri de introducere a celui nou teava de PVC. Aveam una de 40mm, a parut ideala.
Ei bine, n-a fost ideala deloc. A ciupit simeringul fix pe membrana de etansare. Ploaia de injuraturi a fost intrerupta de descoperirea unei ALTE bucati de PVC prin gramada de resturi de pe langa casa. De dragul exercitiului, am presat simeringul ciupit folosind aceasta nou identificata scula. A intrat perfect. Am scos simeringul si aia fu tot.
Asa arata scula cea noua si buna.
Maine vin piesele de la Alpadrino, printre care un simering. Cel distrus azi era al meu. Naspa e ca prognoza arata ploaie toata saptamana viitoare, iar masina e afara. Zvidem...