Scuze de intarziere...
Atunci cand nu am reusit sa convingem roata de XT sa intre pe prezoanele de la XV am pus rotile una peste alta, am aliniat doua gauri neconsecutive (am bagat cozile de la cheile de roti prin gauri), dupa care se vedea si cu ochiul liber ca celelalte gauri nu sunt aliniate.
Chestia este ciudata pentru ca:
Subaru XV 2016 2.0i Generation: GP [2012 .. 2017]
Market: EUDM
Power: 148 hp | 110 kW | 150 PS
Engine: H4, Petrol
Center Bore: 56.1 mm
Wheel Fasteners: Lug nuts
Thread Size: M12 x 1.25
Trim Production: [2012 .. 2017]
Tire Rim PCD Vehicle's recommended cold tire inflation pressure.
It is measured in bars or PSI
(pounds per square inch).
225/55R17 95H 7Jx17 ET48 5x100 2.2
245/45R18 97V 8Jx18 ET38 5x100 2.2
siSubaru Forester 2015 2.0i XT Generation: SJ [2012 .. 2019]
Market: EUDM
Power: 237 hp | 177 kW | 241 PS
Engine: H4, Petrol
Center Bore: 56.1 mm
Wheel Fasteners: Lug nuts
Thread Size: M12 x 1.25
Trim Production: [2013 .. 2019]
Tire Rim PCD Vehicle's recommended cold tire inflation pressure.
It is measured in bars or PSI
(pounds per square inch).
225/55R18 98H 7.5Jx18 ET48 5x100 2.3
245/50R18 98V 7.5Jx18 ET45 5x100 2.3
245/45ZR19 97W 8Jx19 ET43 5x100 2.5
(sursa
https://www.wheel-size.com/size/subaru/ )
Uitandu-ma la datele de mai sus mie mi s-a parut ca ar fi la fel si totusi...
Poate colegii mai ingineri deslusesc misterul, pentru ca noi cu avantul mucitoresc nu am facut mare branza.