iar legat de pompa de ulei, cele de 11mm in primii ani, unele au avut problema bypass-ului blocat deschis - restul nu
dar pompa ar trebui sa fie noua la fiecare rebuild, orice uzura (zgarieturi zis plastic) va conduce la pierdere de presiune
si un pic de span ramas pe oriunde e game over intr-un interval mai scurt sau mai lung -> si filtrul are un soi de bypass la presiune mare adica la rece si/sau sus in ture uleiul circula nefiltrat adica spanul se propaga si genereaza alt span...
motive - din poze greu de zis, eu as fi monitorizat presiunea de ulei macar la prima pornire si cat a mers in gol 1 ora sau cat a mers
exista evident marea posibilitate cu oring-ul negasit de la sorb presupunand ca nu a ramas span anterior, sau uzura anterioara a pompei daca nu a fost noua sau pur si simplu alte uzuri/probleme care au generat cadere de presiune (uzura la axele cu carne
sau chiuloase sau clearance-uri prea mari la cuzineti ) sau poate knock-ul potrivit care a lipit cuzinetul de arbore -> chiar asa cum arata uzura cuzinetilor pe partea de atac si cealalta si/sau capul pistoanelor ?
recomand cu caldura senzor/ceas presiune de ulei si mai multe sch de ulei dupa pornire: de genul ulei vascozitate scazuta gen 5w30 la pornire si lasat aprox. 1 ora apoi schimbat ulei si filtru si again ulei 5w30 pentru max 200km mers super lejer si apoi again schimbat filtru si ulei cu cel folosit uzual