Hai sa fie si un gigicacontra.
Masina n-avea rugina, avea puncticele de rugina ce se pot remedia local.
Suruburile oxidate n-au nici pe naiba daca isi indeplinesc functia si nu-s macinate.
Zincarea e o operatiune ieftina si raspandita. Insa am vazut in pozele din urma suruburi cu pitting zincate. Nu strica, doar nu-i vad rostul. E belit surubul... il schimbi.
Acoperirea electrostatica, desi promovata ca avand rezistenta mecanica deosebita, o zic cu convingere - e un kk. Scump rau si degeaba.
O masina de track nu are nevoie sa arate de expo, isi va lua criblura peste burta dupa primul tur de nu se vede.
Un motor facut bucati si masurate toate cotele si jocurile, apoi puse in tolerante, mai degraba aia, cu toate resursele de timp si bani de pana acum.
Pfaizar, mi-e groaza de cat ai muncit. Eu, sincer, n-as fi in stare. Si efectiv nu inteleg cu ce te ajuta.
End hate.