Schimbat azi si curele accesorii - destul de dificil la cureaua de la aer conditionat...
In plus, am scos si furtunul care era "intepat" in galeria de admisie, cu aditivul pt gpl, sa vad daca nu cumva trage aer fals prin acel furtun si d-aia nu stabilizeaza complet relanti-ul. Momentan nu pare ca s-a rezolvat cine stie ce, poate doar putin placebo.
Am resetat din nou clapeta de acceleratie si relanti-ul... E clar mai bine in varianta cu clima pornita, nu mai are balans motorul (evident e o turatie in plus acolo), dar cu aerul oprit, din cand in cand, mai ales cu motorul foarte cald sau cand afara e canicula, ca acum, intra in balans...
O fi si o setare de soft asta, pe genul ca atunci cand afara e cald mergi automat cu clima pornita si tine relantiul mai jos intentionat? Cumva s-ar explica si asta...
Sau o fi nevoie de resoftare computer?
Sau nu mai stiu, am epuizat toate variantele cunoscute. Daca o mai fi vreun furtunas pe undeva sau vreun por care trage aer fals, nu apare nimic pe tester, pe nimic... Am dat cu spray prin zona galeriei de admisie etc...
Asta e si problema, ca toti parametrii par ok - doar relantiul fluctueaza cand sunt toti consumatorii opriti si e motorul cald plus cald afara...
In mers pare totul ok, trage bine, urca in ture, am mers si in reprize de peste 4000 ture, acolo chiar intra cuplul maxim si fuge.