Mie cricul de la Forester SG mi se pare foarte bun și stabil. Îmi place ca intra șina de la prag in forma circului și mașina se sprijină pe cric in spatele șinei de la prag. Am pățit și eu sa vrea sa alunece in fata sau spate și a trebuit sa repoziționez circul, dar comparativ cu altele e foarte ok. Eu nu va înțeleg pe cei cu schimbarea roților in câteva secunde, sunteți la formula1? Mie îmi place, dacă tot dau roata jos sa mai curat și suprafața de așezare, sa verific diferite zone mai greu accesibile cu roata pusa etc. De obicei folosesc și caprele și pun și roata sub prag, fiind mai bine sa jertfesc roata decât orice cu care ar putea da mașina dacă ar pica. Cam așa arată cel de Forester, dar negru.
La Justy am un cric tip foarfeca...de fiecare data când îl folosesc îmi tremura ceva...îl am mai mult pentru urgente, deoarece e foarte instabil și trebuie poziționat perfect ca sa nu pice și Justy are ~900kg toată. Prefer sa îl folosesc pe cel de la Forester.
Am încercat un cric tip crocodil al unui prieten cu impreza, și la maxim erau rotile, de la Forester, inca pe sol, deci, dacă ar fi sa iau un crocodil as merge pe 450-500mm înălțime maxima.