Cam ciudățel topul și înșiruirea respectivilor.
Adică da, la un Logan 1,4 mpi sau 1,6 16V întreținut corespunzător mai degrabă rămâi fără caroserie, dar motorul și transmisia vor funcționa. La o adică le ți în brațe și aia e.
La Mercedes nu știu dacă C-klasse este cel mai fiabil ..., iar ca motorizare da 2,2 cdi a fost o motorizare fiabilă și economică, dar mai au și alte motorizări fiabile, întreținute și exploatate bine pot rula mult și bine, inclusiv anumite cutii automate (pentru că convertizor de cuplu, nu o fi cel mai eficient, sau cel mai rapid pe urcare, dar este fiabil și deloc năzuros inclusiv la utilizarea urbană). Acele alte motorizări ar fi V6 injecție multipunct, de ex. Acum au revenit la 6 în linie, sunt curios cum se vor comporta în timp.
Mai este un aspect, una este să rulezi 400k km în 3-4-5 ani, altceva să-i rulezi în 15-20 ani, când nu doar rulajul în sine contează.