Am reusit sa-i dovedesc si esapamentul. Chin si jale...
Desi am fost informat ca s-ar putea sa nu se pupe, am cumparat doua finale polmo, din motiv de singurul pret decent de pe piata. Am incercat sa le montez, veneau perfect, dar n-am avut de ce sa le mai prind. Asadar am cumparat si intermediara. De aici si problemele. Nu era vorba de geometrie, cum ma asteptam eu. Teava de dupa intermediara era cu vreo 30 cm mai lunga decat originala, iar flansa in care intra garnitura era mult mai mica in diametru. De carne nu mai vorbesc. Aia originala zici ca-i tubing de sonda. Asta e vai de capul ei. E atat de mica-n diametru incat a incaput pur si simplu in cea originala, ba a mai ramas si loc.
Am fost nevoit s-o scurtez si sa folosesc capatul de la teava originala. Cateva puncte de sudura, bataie ca sa se apropie de ailalta, iar sudura, iar bataie.
In sfarsit... dupa vreo ora de munca a ajuns tiganeala pe masina. Am scapat de toate zgomotele. Nu se mai aude absolut nimic. Nu mai stiu daca-i pornita sau oprita. De fapt nu mai stiu nici daca-mi place asa surda.
Problema e ca a sapat in caroserie si nu stiu cat de grav e. Nu-mi dau seama unde dau gaurile, ca-n portbagaj n-ajung. Momentan i-am montat niste table groase peste ele. Totusi nu stiu cat e de bine s-o las asa.