Da. Se aprinde orga-n bord cum ies pe autostrada. Asta am constatat pana acum in mod clar. Peste 140-150 imi zice de catalizator.
Are totusi 210 000 km si-a mai fost si umplut cu ulei.
Dar ce ma omoara pur si simplu e ca nu se poate ca intre 3000 si 4000 de ture, cu pedala la fund, sa stea loganul lipit de mine si sa mai dea si semnal ca vrea sa ma depaseasca. Asta chiar nu-i in regula, oricate explicatii ati avea. Motorul este nou, merge ceas, rodajul a fost facut ca la carte, uleiul a fost schimbat de 3 ori in 6 000 km in timpul rodajului, e ca nou la culoare, bujii noi, tottul nou. Ok, mananca 4x4 25% din putere. Cu toate astea raportul dintre forta si greutate ramane net superior loganului. Si presupunem ca ala avea pe el cel mai mare motor, de 105 cp.
Poate fi atat de infundat catalizatorul incat sa nu se mai elibereze gazele si sa piarda motorul puterea? Ce-i drept e ca pe tevi nu se simte mai nimic.
Nu fac mai mult rau motorului daca merg cu catalizatorul infundat decat daca-l scot? Cu tot cu sters din calculator.