Piese necesare inlocuire short block 2.0D (EE20) - lista completa + preturi
Subaru club Romania

Piese necesare inlocuire short block 2.0D (EE20) - lista completa + preturi



Cod piesa Denumire Cantitate Pret

Short Block SUBARU 2.0 D (Bloc motor) + transport- nordicmotorcenter.com   1   4240 Eur
2294000955   Volanta SACHS (Volanta masa dubla) – autohut.ro   1   1924 Ron
13142AA110   TENSIONER-CHAIN – alpadrino.ro      1   294 Ron
13142AA110   TENSIONER-CHAIN – PARTSOUQ.com   1   40,44 $
800606720   BOLT-6X23X10 – PARTSOUQ.com   5   2,5 $
10105AB670   GSKT&SEAL SET-ENG (Kit garnituri motor 2.0D) partsouq   1   203,99 $
44616AA080   GASKET-EXHAUST – PARTSOUQ.com   2   9,32 $
44011AE01A   GASKET RM– PARTSOUQ.com   1   4,84 $
44022AA123   GASKET(CR) – PARTSOUQ.com   1   9,62 $
44011AG000   GSKT– PARTSOUQ.com   1   7,7 $
44616AA090   GASKET-EXHAUST– PARTSOUQ.com   1   4,66 $
44616AA100   GASKET-EXHAUST– PARTSOUQ.com   1   5,58 $
11044AA750   GSKT-CYL HEAD (Garnitura chiuloasa) – PARTSOUQ.com   1   48,37 $
10944AA050   GSKT-CYL HEAD,2 (Garnitura chiuloasa) – PARTSOUQ.com   1   48,37 $
11095AA150   BOLT AY-CYL HEAD (Suruburi chiuloasa) – PARTSOUQ.com   12   52,44 $
13188AA030   GEAR CP-MAIN– PARTSOUQ.com   1   26,05 $
13133AA010   SPROCKET CP-RDCTN– PARTSOUQ.com   1   52,09 $
15010AA340   PUMP ASSY-OIL EG (Pompa ulei) – PARTSOUQ.com   1   116,28 $
15208AA110   ELEM CP-OIL FLTR (Filtru ulei) – PARTSOUQ.com   1   9,23 $
15049AA120   STRAINER ASSY-OILFG (Sorb ulei) CarParts-Pros.com   1   29,16 Eur
17542AA070   PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com   1   81,09 Eur
17542AA080   PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com   1   81,09 Eur
17542AA090   PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com   1   81,09 Eur
17542AA100   PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com   1   76,39 Eur
92828-Y-606J   GLOW PLUG NGK    4   478,36 Ron
CN-SL-072   TEAVA CIRCUIT AER INTERCOOLER (Turbo works)   1   70 Ron
KC83D   Filtru combustibil MAHLE ORIGINAL KC83D – autohut.ro   1   68 Ron
13143AA090   Lant distributie – alpadrino.ro   2   512 Ron
902370029   Flange nut (piulita evacuare) - SMT   10   155,3 Ron
14035AA530   GSKT – INT MANIF - SMT   4   172,32 Ron
14738AA080   GSKT – EGR PIPE – SMT    1   38,79 Ron
808106950   BOLT – 6x21x18 – SMT    6   52,92 Ron
800608030   BOLT – 8x28x20 – SMT    3   18,18 Ron
800610860   BOLT – 10x95x40 – SMT (surub prindere electromotor)   2   43,34 Ron
800610850   BOLT – 10x80x40 – SMT (surub prindere electromotor)   2   82,58 Ron
   Ulei Subaru by Motul 5W-30 – SMT    7   541,45 Ron
   Antigel Subaru G11 by DYNAMAX – SMT    5   99,96 Ron
   Injectoare DENSO –remanufacturate de fabrica - opel-scanner.ro   4   3200 Ron
   Reconditionat Turbina – robnec.ro   1   800 Ron
   Vama piese PARTSOUQ   1   76 Ron
   TVA piese PARTSOUQ   1   590 Ron
   Manopera SMT (montat/demontat, reconditionat chiuloase, diagnoza, etc)   1   5000 Ron

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!

marr

  • 2261
In primul rand, felicitari pentru efortul depus si multumiri pentru informatiile complete si detaliate !

Pana-mi sorb cafeluta, am facut eu un total:
- 4588,82 Euro
- 641,48 $
- 14.271,20 Lei
Asta ar fi, la cursul de azi,  cca. 8.138,56 Euro.
Avand in vedere faptul ca in suma de mai sus intra si ambreiaj, injectoare, bujii, etc, nu-i chiar rau !
Dar nici super afacere nu-i daca luam in calcul timpul pierdut si nervii consumati cu operatiunile de identificare, cautare si achizitie  !

Acum am verificat oferta primita pentru aceasta operatiune de la Auto Kino in 2015 (inainte sa-mi fie aprobata inlocuirea motorului in garantie).
Fara piesele necesare pentru inlocuire ambreiaj, injectoare si bujii, pretul ofertat pentru piesele necesare (shortblock, & accesorii) a fost de cca. 5300-5400 Euro + TVA (avand in vedere faptul ca la vremea aia TVA-ul era de 24%, ar fi fost cca. 6696 Euro cu TVA - la TVA-ul de azi ar fi cca. 6426 Euro TVA inclus). La astea se adauga manopera (ofertata la acea data la 2400 lei / 545 Euro + TVA).

PS: Chiar asa, preturile indicate mai sus sunt cu sau fara TVA ?
« Last Edit: April 02, 2019, 09:14:36 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Am comandat intai blocul prin Noiembrie 2018. Cat timp am asteptat sa vina, am incercat sa-mi fac o lista cu restul pieselor necesare de pe internet. A fost imposibil... Pe 7 ianuarie m-am dus la Daniel cu gandul sa-i cer o lista cu piesele necesare, pe care care mi-a si furnizat-o cu multa bunavointa. In aceeasi zi m-am apucat de cumparaturi.

Preturile contin TVA.

În cît timp  ți-a venit blocul
Sunt de calitate sau se întîmplă la fel cu vibrochen. Multumesc frumos
« Last Edit: December 04, 2020, 08:58:19 AM by MihaiFlorescu »

Short block-ul l-am platit pe 29 noiembrie si ei l-au pus la curier pe 18 decembrie.

Short block-urile sunt celele folosite la motoarele euro 5, deci as spune ca da, te tine multi ani de acum inainte. Mai repede o sa interzica astia masinile diesel pana iti moare motorul din nou.

Multumesc  dar eu am motor euro4 ee20 se potrivește blocul?

Și te rog spune-mi cum ai procedat cu plata blocului  .Multumesc
« Last Edit: December 04, 2020, 08:58:39 AM by MihaiFlorescu »

marr

  • 2261
Probabil, in cel mai siplu mod cu putinta - prin transfer bancar !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Multumesc frumos din suflet
La mine e euro 4 motorul ee20 sper că mai fabrică tipul ăsta de bloc
« Last Edit: December 04, 2020, 08:59:01 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Mai citeste pe forum la fiabilitate boxer diesel. Nu se mai foloseste acel bloc tocmai din cauza problemelor. Toate sunt blocuri euro5 si se potrivesc perfect. De fapt, nu influenteaza cu nimic norma de poluare, dar e mai usor in exprimare.

Eu as spune ca pisele sunt o problema minora. Pt alea bani sa fie...
Problema principala este la cine o faci. O sa observi ca sunt mai putine decat degetele de la o mana service-urile care pot executa o operatie asa complicata si in care sa ai incredere.
Eu zic sa gasesti intai la cine o faci si dupa aia sa te apuci de cumparat piese. Eu asa am facut.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
+1
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Pe marți îmi ajunge blocul 👍

Re: Piese necesare inlocuire short block 2.0D (EE20) - lista completa + preturi
« Reply #13 on: February 03, 2020, 17:04:30 PM »
Salutare! am si eu aceiasi problema la Outback 2012 , Euro5. Din cate am gasit pe net problema la motoarele diesel mai este actuala.

Am reușit să pun motorul la punct cu bloc motor nou pompă de ulei nouă și toate garniturile schimbate din  polonia. Dar au mai intervenit alte probleme. Motorul toarce frumos  dar după 30 de km mi s-a dus turbo apoi s-a înfundat filtrul de particule. Dar pînă la urmă am rezolvat problema. După vre-o 300km făcuți îmi zorgăne pe partea dreaptă față motor mecanicul a zis că e posibil să fie pistonul intizator patina.Acum are cineva idee unde găsesc distribuție nouă vă mulțumesc .

Ai citit cu atentie lista ? Ai toate informatiile acolo…

Ce bine ca ai postat problemele aparute dupa reparatie. Poate abserva si cei care cred ca doar schimband short block-ul se rezolva.
La un moment dat o sa apara probleme cu majoritatea pieselor din lista.
As putea spune, fara sa gresesc, ca toate piesele din lista sunt OBLIGATORIU de schimbat, altfel mai bine duceti masina la dezmembarari si o sa fiti mai linistiti si cu mai multi bani in buzunar.

Cu toate că am luat o țeapă de la  nemți motorul era siliconat la partea interioară unde este semeringul asta e cel mai nașpa pentru mine cît de parșivi pot fi unii oameni.Dar în suflețelul meu sunt mulțumit că am reușit să o pun  pe picioare.

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Nici nemtii astia nu mai sunt ce-au fost. Majoritatea dealerilor sunt oricum turci, polonezi...pana la urma si neamtu’ poate trage o teapa O0
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Aviz amatorilor de masini din DE care sunt bune, merg perfect pana la intrarea in tara si poate putin dupa.

marr

  • 2261
Buna asta cu ”motorul siliconat” !
Nu cumva era si a unei babute ?

Pare-se ca inca -s muuulti ce care cred in Mos Craciun si Zana Maseluta !

PS: Bine ca ai rezolvat motorul !
Sper ca de acum incolo sa te bucuri de masinuta muuuulte mii de km fara incidente !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020