2015 Outback 2.0d
Subaru club Romania

2015 Outback 2.0d

Muttley

  • 5133
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #400 on: June 14, 2020, 17:57:21 PM »
N-are reductor aia, ca altfel ar fi mers. Iar pe sosea n-are ce fun sa fie. Omu' a avut STI, ce naiba...
WRX SW 2002

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #401 on: June 14, 2020, 18:45:28 PM »
Daca se orienteaza catre wrx, atunci si xt face treaba. Intr-adevar nu se compara nimic cu STI dar poate ca e o combinatie castigatoare. My 2 cents!
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #402 on: June 14, 2020, 19:29:57 PM »
Da, n-are reductor și o automată nu ar fi foarte fun pe șosea... altfel poate ar fi fost o variantă de luat în calcul.
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #403 on: June 14, 2020, 21:21:47 PM »
Da un Forester SJ XT? Pui CVT în x-mode și aia e.

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #404 on: June 14, 2020, 21:27:34 PM »
Eh, aia da, e printre variante, dar tot trebuie și una joasă și manuală :)
Forester XT SJ 2018

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #405 on: June 20, 2020, 17:23:52 PM »
Bafta la vânzare. Aruncă anunț și aici că nu se știe de unde pica. Și încearcă și pe mobile.
« Last Edit: June 20, 2020, 22:32:10 PM by MihaiFlorescu »

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #406 on: June 20, 2020, 20:26:16 PM »
Mersi, urmează :)
Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #407 on: June 20, 2020, 20:53:26 PM »
Si apoi, ce urmeaza?

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #408 on: June 20, 2020, 21:28:41 PM »
Habar nu am. Teoria zice că Forester SJ cu echipare similară...
Forester XT SJ 2018

burtal

  • 449
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #409 on: July 01, 2020, 13:43:26 PM »
nu am vazut .....scuze :))
« Last Edit: July 01, 2020, 14:41:14 PM by burtal »

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #410 on: July 01, 2020, 13:47:52 PM »
Adica? :)  Am pus topic si pe forum, cu link pe olx/autovit :)
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #411 on: July 13, 2020, 09:50:49 AM »
Weekendul asta am facut o tura prin muntii Retezat si Gradistea Muncelului - Cioclovina. Pentru ca foresterul avea programare la AK pentru verificare sunete ciudate la ambreiaj abia azi, am zis ca mai bine sa nu riscam si am pus cortul pe outback. Au fost aproape 1000km, un sfert din ei fiind pe offroad. Ca si experienta, cel putin comparativ cu forester (sh):

- per total confortul a fost de 10 ori mai mare decat in forester, atat pe forestiere cat si (cu atat mai mult) pe sosea. Continuu sa observ ca suspensia pe outback e net superioada, desi e considerabil mai tare, face treaba extrem de buna si pe drumuri pietruite, gropi, etc. Pe sosea e de vis, daca nu as fi stiut ca am cortul deasupra, nu as fi putut sa zic, nu se simte absolut deloc.
- tot cu privire la cort si sosea, pe forester daca bate vantul deja viteza a 5-a iese din ecuatie, te lupti bine sa tii 100+km/h, consumul creste exponential. Aici, pe sosea am avut consum 6.1, cu aprox 0.5 mai mult decat fara cort, deci clar dieselul n-ar treaba cu vantul si probabil si aerodinamica e mult mai buna.
- consumul per total a fost 7.6. Nu stiu sa zic exact cat ar fi fost pe forester cu gpl, dar aproximez undeva un echivalent 8-8.5 la viteza la care am mers. Diferenta nu e foarte mare pentru ca a fost destul de mult offroad si viteza mica pe drumuri judetene, unde consumul e foarte mic si la forestier.
- portbagajul e fantastic, cu toata casa cu care mergem de regula la camping, care in forester ar fi ocupat si bancheta din spate sau minim portbagajul umplut ochi cu ruloul dat jos, aici au intrat toate la locul lor, ruloul tras peste ele, bancheta spate libera, de vis. M-am uitat si la suspensia spate, credeam ca se va lasa grav, dar nu, se lasa mai putin decat la forestier, din nou surpriza.
- pe offroad am simtit nevoia garzii si cauciucurilor de pe forester, clar yokohamele stoc nu au fost ce trebuie si mi s-a demonstrat inca o data de ce nu trebuie sa mergi cu gume de strada pe offroad. La un drum destul de bun, intoarcere din retezat, m-am distrat putin mergand cu 50-60 pe forestier, drum sinuos, a fost o placere. La final insa, avertizare in bord, cica am pana. M-am dat jos, am inspectat, nu se vedea nimic, am zis ca iar a luat-o razna de la vreme (se racise brusc) si am mers mai departe. Am oprit sa mancam undeva si cand am dat sa plecam iar, ghici, roata fata stanga era pe janta. Am zis ok, macar merge senzorul :D Problema, obk-ul nu are roata de rezerva, doar kit de pana, iar roata era pe janta, nu-mi dadeam mari sperante. Am scos insa kit-ul, foarte fain facut de altfel, compresor cu rezerva de lichid de pana interconectabile. Spre surprinderea mea, a functionat perfect si a ridicat roata de pe janta si adusa la presiune normala.Chiar nu ma asteptam sa mearga atat de bine. Ok, am plecat mai departe, maxim 80km/h pana la prima vucanizare deschisa duminica. Cand a dat baiatul cauciucul jos, a reusit sa smulga si senzorul de presiune ... fmm, parca vad ca e mai scump decat un cauciuc. In fine, a rezolvat pana, era doar putin intepat de la o piatra mai ascutita si viteza excesiva, pus petec pe interior.
- cred ca singurul minus e haionul electric, absolut enervant, as fi preferat sa fie normal.

Concluzii sunt multiple:
- diesel + cvt cred in continuare ca e combinatia ideala pentru acest gen de plimbari, overlanding, whatever. M-am distrat in offroad, m-am distrat pe sosea, e superb motorul asta.
- cu un colt de inima, ma tenteaza foarte mult sa o inalt foarte putin si sa-i pun gume ceva mai serioase si sa o fac masina principala pentru toate plimbarile. Ar fi combinatia perfecta pentru ce facem noi.
- cu celalalt colt, mi-ar fi greu sa trec peste toate zgarieturile pe care si le ia, uzura generala si toate anexele unui astfel de regim, impreuna cu valoarea mare a masinii si implicit a riscurilor asociate la defectiuni.

Totusi, e superba masina, nu-mi dau seama momentan de ce vreau s-o vand ...







Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 5133
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #412 on: July 13, 2020, 10:04:03 AM »
Urate probleme mai ai si tu, kkkkkkkkkennnnnyyyyy. 'mparerau  :'(
WRX SW 2002

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #413 on: July 13, 2020, 10:10:59 AM »
Eu pur si simplu nu pot asimila combinatia dintre liniile alea sofisticate ale masinii, si terenul pe tare ai dus-o. Mi se pare ca e total opusul rudimentarului specific acelui drum. Te mai apuci si de zgariat vopseaua aia frumoasa cum e acum, plus alte uzuri de care mentionai,  cred ca s-a cam terminat dixtractia.
Dar avand in vedere ca drumul ala e doar 25 % din total, da de gandit...

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #414 on: July 13, 2020, 10:29:57 AM »
Urate probleme mai ai si tu, kkkkkkkkkennnnnyyyyy. 'mparerau  :'(
:((((

Eu pur si simplu nu pot asimila combinatia dintre liniile alea sofisticate ale masinii, si terenul pe tare ai dus-o. Mi se pare ca e total opusul rudimentarului specific acelui drum. Te mai apuci si de zgariat vopseaua aia frumoasa cum e acum, plus alte uzuri de care mentionai,  cred ca s-a cam terminat dixtractia.
Dar avand in vedere ca drumul ala e doar 25 % din total, da de gandit...
Da, e adevarat, e o senzatie ciudata, ca si cum te plimbi cu limuzina pe munte, dar e si fain in acelasi timp, iar senzatia de relaxare pe care o ai cand ajungi la sosea e priceless. Na, nu stiu, daca nu mi-ar fi mila de ea si nu m-as gandi la bani, as converti-o instant :)
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #415 on: July 13, 2020, 11:05:36 AM »
Am uitat sa zic, am batut vreo 5k km de la revizie, consum ulei inca 0.
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 5133
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #416 on: July 13, 2020, 16:53:01 PM »
Bre, mi-am dat seama mai tarziu...
Nu prea ar trebui sa conteze confortul in offroad. Confort ai acasa daca p-ala ti-l doresti. Aminteste-ti de halul in care ne chinuiam la ture cu biclele, ca sa ne bucuram de natura, si tu dar si Alina.
Ideal ar fi un Aro daca ma-ntrebi pe mine, ca sa innobileze experienta. Dar stiu, nu ma intrebi ^-^
« Last Edit: July 13, 2020, 16:53:35 PM by Muttley »
WRX SW 2002

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #417 on: July 13, 2020, 17:02:25 PM »
Adevarat ... numai ca noi nu prea facem offroad. 1000km in 2 zile, 200 pe forestiere doar, si asta a fost caz fericit, de regula proportia e mai mica.

Ar fi fain un aro, dar de mers pe-aci in jur, 50km maxim :D
Forester XT SJ 2018

dan_b

  • 1319
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #418 on: July 13, 2020, 17:13:32 PM »
Concluzia e cumva clara - nu poti sa ai de toate - si offroad si confort maxim si ieftin si fiabil.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #419 on: July 13, 2020, 17:16:06 PM »
Aia clar, compromisuri peste tot :)
Forester XT SJ 2018