2015 Outback 2.0d
Subaru club Romania

2015 Outback 2.0d

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #460 on: December 27, 2020, 13:23:35 PM »
Salut,

Daca totusi te razgandesti de la razgandire te rog sa ma contactezi. :)
Ma intereseaza Outback'u'.

Drumuri bune!
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #461 on: December 27, 2020, 13:45:14 PM »
Sarbatorim fericiti.

Tot in spatele curtii?

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #462 on: December 27, 2020, 13:52:01 PM »
Salut,

Daca totusi te razgandesti de la razgandire te rog sa ma contactezi. :)
Ma intereseaza Outback'u'.

Drumuri bune!
Salut si mersi, dar cred ca o pastrez. Am avut o tentativa sa o dau in vara, dar numai pentru pretul corect, iar acum sunt constient ca nu o vrea nimeni la pretul corect, asa ca prefer sa ma bucur eu de ea in continuare :)

Tot in spatele curtii?

Nu, am fost la parinti de sarbatori si am urcat intr-o zi la Sureanu. Poza a fost facuta la dus, ca la intors a fost dezastru, plin de masini prin santuri, lanturi rupte, inconstienti cu sanii, ca la munte iarna ...
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #463 on: February 14, 2021, 08:47:45 AM »
Ieri am avut mai multe outback-uri decat forestiere  ;D











Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #464 on: February 28, 2021, 17:48:23 PM »
Cea mai buna unealta de facut naveta pana la start de traseu :)



Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #465 on: March 07, 2021, 23:45:37 PM »
Incepem sezonul de campat.



Forester XT SJ 2018

dan_b

  • 1319
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #466 on: March 08, 2021, 08:35:10 AM »
foarte frumos!
cred ca stilul asta de weekenduri sau vacante e best choice in vremuri ca astea.
vad ca ai surprins si ceva sateliti, pe langa stele :)
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #467 on: March 08, 2021, 09:30:26 AM »
Daca s-a bagat Musk cu satelitii lui, nu mai avem cer curat  :D

cred ca stilul asta de weekenduri sau vacante e best choice in vremuri ca astea.
Cred ca da.
Forester XT SJ 2018

Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #468 on: March 10, 2021, 12:51:20 PM »
Salut, mi-am pus de curând bare de la Thule. Cei ce le-au montat au zis ca suporta maxim 60 kg, i-am întrebat de ce așa puțin, tocmai gândindu-ma la alții care am văzut ca si-au pus cort pe ele. Răspunsul lor a fost ca sunt din aluminiu si vin după specificațiile producătorului Subaru la cat suporta plafonul + barele longitudinale

Tot de la Thule sunt barele tale ?
Ce greutate suporta ?
Cam cat costa un cort din acesta cum ai tu @kkennyy ?

Eu de aici le-am comandat :
https://aleo.ro/bare-transversale-thule-evo-flush-rail-wingbar-edge-pentru-subaru-outback-5-usi-estate-model-2014-sistem-cu-prindere-pe-bare-longitudinale-integrate.html
« Last Edit: March 10, 2021, 12:57:09 PM by inugoliath91 »
Without sacrifice there is no victory!

Subaru Outback 2.0d 2016

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #469 on: March 10, 2021, 13:13:50 PM »
In principiu orice bara Thule duce minim 80kg, dar ei dau rating-ul in functie de cat au gasit in manualul masinii ca suporta. Manulul de outback pe care il gasesti pe net cel mai des e cel de la americani, care au bare transversale integrate, mult mai fragile si care cred ca au limita declarata de 60kg. La modelul european cu sine limita e mai mare, 80 sau 90, nu mai stiu exact, deci presupunand ca ai un model similar, poti sa stai linistit :)

Eu am pus Thule Wingbar Edge pentru ca sunt cele mai silentioase si varianta cea mai buna daca le tii mereu pe masina. Dezavantajul e ca sunt mai inguste si eu cel putin a trebuit sa modific putin prinderea cortului ca sa incapa, in timp ce la Forester nu am avut problema asta (acolo am wingbar normale).

Cortul a fost parca 6500 lei, model Ironman, il gasesti la ei pe site.
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #470 on: June 08, 2021, 11:22:18 AM »
Un mic concediu prin tara.





Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #471 on: June 08, 2021, 12:23:50 PM »
♥️

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #472 on: July 01, 2021, 11:31:05 AM »
Ce se intampla dupa ce se plimba omu relaxat pe la mare pe la bulgari, vede un post in care un amarat cere ajutor ca a ramas cu masina impotmolita in noroi la 2 km de vama si il mananca undeva sa mearga sa ajute. Alta data stiu sa stau cuminte ... cred ca am bagat vreo 10 fise pe putin si inca mai sare pe drum din cand in cand  :-\.

before


after
Forester XT SJ 2018

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #473 on: July 01, 2021, 14:26:14 PM »
Arată mai bine așa :)
Amărâtul putea sa ofere o spălare a agregatului.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #474 on: July 01, 2021, 15:04:47 PM »
A oferit, dar am refuzat :)
Forester XT SJ 2018

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #475 on: September 22, 2021, 12:04:43 PM »
Tema de azi - Troubleshooting DPF

Acum o luna am avut clasicul concediu de vara, facut 5000km prin afara tarii, cu mici peripetii, dupa cum urmeaza. Cu 2 saptamani inainte sa plecam, am avut surprinderea sa mi se aprinda becul de dpf in bord, palpaia galben. Nu ma asteptam sa am probleme la cei 85.000km ai masinii, am bagat obd-ul si surpriza, dilutia 10%, conditie in care stiam ca se aprinde becul. Am fost cu ea la AutoKino pentru resetare dilutie in ideea ca poate au uitat la revizia anterioara (ceea ce s-a dovedit ulterior ca nu a fost cazul) si cu scopul de a verifica atent situatia ulterior, pentru ca am posibilitatea de a monitoriza toti parametri. Am plecat asa in concediu si pe drum mi-am dat seama ca problema e la regenerare, anume nu mai reusea sa aduca soot-ul la nivel sub 30%, el insistant pe o durata foarte mare de timp, uneori de 40min, timp in care desigur dilutia crestea ingrijorator iar in final abandona si regenerarea era fara succes. Am monitorizat foarte stresat tot procesul, practic la orice drum eram cu aplicatia in fata si singura solutie temporara gasita era sa opresc masina in timpul regenerarii, cand ajungea la 30%, urmand ca dupa ce pornesc, procentul sa scada in mod foarte ciudat la 0% cu dpf-ul in racire. Putin cam panicat de situatie, nu stiam in ce masura dilutia poate genera long term damage la motor, am facut schimbul de ulei in Salzburg si am pus ceva aditiv de curatare dpf in rezervor, care parca au ajutat putin, dar problema a ramas aceeasi. Pe autostrada era decent, ajungeam la un 600km intre regenerari, dar pe drumuri secundare, pe serpentine, etc, am avut si 60km intre procese. In fine, am ajuns pana la urma acasa cu dilutia la 8% (real 18%, dar tinem cont ca am schimbat uleiul pe la 3%, deci eram ok din acest punct de vedere). Dupa o saptamana am dus masina iar la AutoKino pentru curatare DPF, l-au dat jos si l-au trimis la Odorhei la cuptor, ramas fara masina cam 4 zile (timp foarte ok, ma asteptam la mai mult).
Acum, comportamentul dpf era total schimbat. Soot-ul era stabil, crestea foarte greu si la viteze de peste 150 (temperatura dpf spre 400) chiar scade. Am mers 650km in regim mixt (oras, dn, autostrada) pana sa ajunga soot-ul la 65% si sa inceapa regenerarea. In timpul procesului, soot-ul a scazut rapid de la 65% la 0% in decurs de aprox 4 min, apoi a continuat inca vreo 6-7 min pana s-a oprit regenerarea cu succes (cred ca are un timp minim cat trebuie sa mearga). A functionat deci impecabil, ca nou. Am pus si filmul mai jos pentru a se vedea procesul complet de regenerare. Acum ce sa zic, mi s-a luat o piatra de pe inima, eram setat cat de cat sa vand masina pentru ca mi se pare aiurea sa stai cu stresul asta mereu si sa nu poti sa te bucuri de masina si de timpul liber. Sa vedem acum cat tine. Daca rezolvarea e de termen lung, cel mai probabil o  sa-i mai fac o curatare cand si daca se va mai aprinde becul si in rest stau linistit si ma bucur de ea pentru ca altfel sincer nu prea am nimic sa-i bag de vina, imi place foarte mult configuratia actuala.
(Nu pomeniti de dpf off, nu exista asa ceva)

Asta aveam inainte de curatare.


Dupa curatare, toti parametri au fost resetati mai putin distanta de la ultima regenerare cu succes.


Prima regenerare dupa curatare, pe autostrada la 130km/h.



Pfa
« Last Edit: September 22, 2021, 12:05:40 PM by kkennyy »
Forester XT SJ 2018

Serb

  • 887
  • Breathing for a living.
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #476 on: September 22, 2021, 15:01:36 PM »
Ai gresit soundtrack-ul  ;D




« Last Edit: September 22, 2021, 15:14:02 PM by Serb »

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #477 on: September 22, 2021, 15:10:51 PM »
Ar fi mers mai bine ce-i drept :D
Forester XT SJ 2018

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #478 on: September 22, 2021, 15:54:23 PM »
Aveai dop in compartimentul de cenușa care nu ardea la Temperaturile uzuale ale dpf.
Experienta mea in romania este ca la un număr de ~4ani *10 regenerari tot se face dop.
Probabil de la motorina  pusă  din diverse surse, cu calități diferite, combinata cu regenerari in oraș.
Bine ca ai rezolvat problema.
« Last Edit: September 22, 2021, 15:55:16 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

kkennyy

  • 1769
Re: 2015 Outback 2.0d
« Reply #479 on: September 22, 2021, 16:04:31 PM »
Curios este ca pun doar de la Mol de unde stiu ca e buna si doar cea evo, ma gandeam si eu la asta, poate au avut si ei vreun lot mai prost sau cine stie, posibil sa fi avut si o perioada mai lunga de mers doar prin oras. Sper sa fi fost doar asta si sa ma tina ceva timp de-acum incolo :)
Forester XT SJ 2018