STi 2011 Hatch
Subaru club Romania

STi 2011 Hatch

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #80 on: January 12, 2020, 22:34:29 PM »
Alb era aspiratul.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #81 on: January 12, 2020, 22:46:15 PM »
Aha , da. Ala nu era dizăl ?  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

puiu

  • 785
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #82 on: January 12, 2020, 23:14:23 PM »
Ba da. Aspirat.tedei aspirat.

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #83 on: January 21, 2020, 15:44:50 PM »
Hello,

Zic sa mai bag un pic batul prin gard si sa mai pun o intrebare : exista printre noi cineva care are un drysump si foloseste masina ca si DD :D M-ar interesa sa dezbat un pic subiectul pt ca tare as vrea sa imi protejez investitia si sa ma asigur ca nu o sa mai am probleme de ungere :)

Tot sapand un pic de internetz despre acest subiect am observat ca peste balta este destul de populara ca si substitutie pt un drysump instalarea unui accusump special pentru masinile care vad cate un track day din cand in cand.

Binenteles astea vin in discutie dupa ce instalez un baffle plate , un alt pick-up si un raditor de ulei :)

Dragos.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #84 on: January 21, 2020, 15:54:21 PM »

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #85 on: May 27, 2020, 12:32:00 PM »
 Neata,

Nu am mai scris de multicel pe aici so here's a wall of text :D
Weekend-ul marii uniri l-am petrecut in uniune cu agregatul mergand incetinel pe drumurile publice cu misiunea de a-i roda cat de cat segmentii :)  Big Up lui Andea , Cristi  si crew-ul de la Cluj ( uite o poza frumoasa dinainte de a pleca din Cluj spre Bucuresti )



De atunci masina a parcurs 2000 km pe drumurile publice fara prea multe incidente :) Spun pe drumurile publice pentru ca am incercat sa ies cu ea pe Adancata dar am reusit sa ii rup ambreiajul in tura de incalzire ( cred ca eram prea entuziast ) masina plecand pe platforma spre bucuresti la o schimbare de ambreiaj. Vine pandemia ce imi blocheaza un pic planurile dar macar ma pot bucura ca merg la supermarket cu agreagatul :)

Trece pandemia ajung iarasi in service, pentru prea nu investisem timp si bani in masina in ultima perioada , pentru montarea unei ragalii de ceas 4 in 1 ( stiu Depo cu problemele lor dar a fost singurul care a venit in timp util Innovate si Defi cred ca asteptam si acum sa imi ajuga ) si a unui sistem de catch can. Fericit las mecanicul sa isi faca treaba ajung cu masina acasa pe drum ii fac niste loguri dar in prostia mea nu stiu sa le interpretez. Un pitic imi statea pe creier si parca nu eram ff convins ca ceea ce a fost facut acolo e chiar ok. Il sun pe Cristi il sun pe Andea povestim noi un pic de cum ar trebui sa arate mantogaria si decid sa ma duc inapoi la mecanic sa imi explice ce drq a facut acolo ca nimeni nu parea sa inteleaga. Partea buna e ca dupa ceva explicatii se pare toata lumea avea aceeasi idee asupra sistemului dar implementarea era cel putin interesanta. Fast forward cateva ore mai tarziu piticul tot imi spune sa ma duc sa desfac toata mantogaria doar ca sa vad cu ochii mei ca totul este legat asa cum trebuie si in drum spre un prieten cu garaj in curte si dispus sa ma ajute agregatul imi arunca un ff frumos P0172-System too rich wii masina in limp nu tine relantiul . Parca stia ca urmeaza sa imi bag mainile nepricepute si a zis na ia un motiv serios ca sa surubaresti.

Dupa cateva ore petrecute dezsambland si asambland la agregat  si povestind cu Andea despre ce gasesc acolo si cum este legat , Andea a ajuns la concluzia ca am un mare leak deoarece : 

1. Fara MAF corectia instant este de -20% https://drive.google.com/open?id=1--LbhsnqrlgUSu7stMKKd161SOw-vw1A
2. Cu MAF corectia invata este -10% si corectia instant oscileaza intre -10% si 4.5%  https://drive.google.com/open?id=1Ai7OGrwRnf04nu2-uj0gMLs3DU4Enk34

Learned values inainte de ultima vizita la mecanic : https://imgur.com/RaIZY4A]
Learned values dupa vizita la mecanic : https://imgur.com/J3I9FAe
Learned values dupa un drum pana la Brasov ( post interventia mea ) : https://imgur.com/LCwYR99
Cum este legat catch can-ul acum ( post interventie )  : https://imgur.com/U4mWBPM

Urechea mea bleaga nu este in stare sa deceleze unde poate fi aceasta mare fasaiala asa ca as vrea sa va intreb catre cine sa apelez sau cine poate sa ma ajute cu un  leak / smoke test.

Multumesc ,
Dragos.
« Last Edit: May 27, 2020, 12:33:47 PM by dragos.suma »

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #86 on: May 27, 2020, 13:27:35 PM »
Poate ca nu e ok ca ai anulat supapa PCV si ai unificat cele doua trasee de gaze de carter (cel al chiulaselor cu cel al blocului), dar nu reusesc sa imi explic cand si unde ai leak.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4033
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #87 on: May 27, 2020, 15:11:33 PM »
eu am zis ca s-ar putea/pare sa ai un leak intre turbo si clapeta de acc. , este singura zona unde daca ai leak acesta genereaza corectii negative la relanti, restul leak-urilor (inainte de turbo sau dupa clapeta) genereaza corectii pozitive la relanti

moguai

  • 2814
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #88 on: May 30, 2020, 21:21:33 PM »
Rezolva repede ca vreau sa mai mergem pe Andacata curand :)
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #89 on: May 30, 2020, 22:30:21 PM »
Ai mai fost de cāteva ori cu STi-ul și ai stat īn parcare. Așa mult ți-a plăcut de vrei sa mergi din nou?

moguai

  • 2814
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #90 on: May 30, 2020, 22:40:55 PM »
Unul din motivele schimbarii sti ului cu altceva era si pt trackdays fara stres
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #91 on: May 31, 2020, 09:24:34 AM »
No trackday, no stress

andea79

  • *
  • 4033
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #92 on: June 01, 2020, 00:21:44 AM »

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #93 on: June 02, 2020, 09:49:35 AM »
Neata, da citisem postul lui CIA si am cautat cum sa o fac efectiv dar abilitatile mele de mecanic sunt cel putin ruginite :) In other newz .. astept dupa furtunele sper sa am si timp saptamana aceasta sa fac pompa si sa le montez. Pana una alta masina sta linistita pe dreapta :)


moguai

  • 2814
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #94 on: June 02, 2020, 21:43:23 PM »
Haida...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #95 on: June 29, 2020, 15:21:37 PM »
Neata nu am mai scris de ceva vreme pe aici asa ca un mic update :

Masina s-a intors pe configuratia de fabrica in priviinta pcv-ului dar oricat de bine as strage eu colierele de la intercooler tot nu reusesc sa o conving sa renunte la -10 learned values .. anyway este work in progess toata treaba :)

Poate ca l-ati tot vazut pe Andea ca zice presiune ulei presiune ulei .. si poate multa lume zice lasa bai ca daca schimb uleiul la x km totul o sa fie bine :) Well acum sunt 10000% convins ca Vali are dreptate si ca prima chestie ce trebuie facuta la acest tip de masina este ceasul de presiune ulei. Si acum povestioara cu de ce : Am montat un ceas de presiune no name (depo -- which btw sux bigtime dar ajung si la asta cu alta ocazie ) si eram super fericit ca masina facea 1.3 bari ( ~ 20psi) la relanti cu uleiul in jur de 90 de grade si respecta regula cu +10 psi la fiecare 1000 de ture pana cand se deschide bypass-ul . Plec la plimbare prin tara si pe drum opresc la un magnific semafor unde surpriza .. masina imi indica 0.9 bari presiune de ulei la relanti . Fac eu un calcul mental mic si vad ca asta inseamna cam 10 psi -- brusc in capatana mea se aprind toate beculetele rosii si de undeva din strafundurile mintii incepe sa se auda o bataie de biela. Cum mai aveam ceva km pana la destinatie ( cam 500 ) am decis sa ii fac un schimb de ulei pe drum, noroc ca inca mai stiu ceva oameni in comunitatea de vtm din Craiova  si am facut rost de niste ulei motul  300v 15w50 si am reusit evit panica prin schimbul de ulei. De ce am mentionat numarul de km la inceputul paragrafului ... pentru ca uleiul ( motul 5w40 cu ceritficarea porsche A40 ;) )  avea 2500 km cand si-a pierdut proprietatile de ungere. Daca asteptam pana la 5000 sau 7000 km cum am mai vazut recomandari, riscam sa se apringa senzorul din bord ce ma informeaza ca am nevoie de un rebuild :)

As vrea sa inchei cu un proverb: Cine nu are batrani , sa isi cumpere. Multumesc Andea ca ai grija de noi cei neexperimentati si ne indrumi pe calea cea dreapta impartasiind cu noi experienta ce tu ai acumulat-o pe banii si nervii tai.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #96 on: June 29, 2020, 18:15:44 PM »
Deci era ceasul sau uleiul? Scuze, nu am inteles :D

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #97 on: June 29, 2020, 18:31:40 PM »
Uleiul s-a dus drq , ceasul e un 4 in 1, si cand ajung pe autostrada incepe sa arate eronat temperatura, eu accelerez ca un idiot si temperatura la ulei imi scade cand cea de al antigel ramane constanta. Poate nu inteleg eu cum functioneaza racitorul oem de ulei dar nu pare genul cu termostat.
« Last Edit: June 29, 2020, 18:34:41 PM by dragos.suma »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #98 on: June 29, 2020, 19:07:53 PM »
Iti transmite Serban (celalalt) sa te aia pe ele de Depo si sa iei AEM ca sa vezi cu adevarat uleiul.

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #99 on: July 17, 2020, 15:29:40 PM »
Las si eu asta aici :

https://imgur.com/a/Fb6fpiH