Pretul XV-ului a fost intodeauna in media clasei.
Pare scump doar daca-l compari cu SUV-uri 4x2, chel line.
Daca te uti la un SUV similar, cu tractiune integrala, cutie automata, toata gama de sisteme de siguranta active + dotarile standard de pe XV, o sa vezi ca preturile-s tot pe acolo.
Problema e ca de ceva ani incoace, preturile au tot urcat.
Desi la XV, daca stau sa ma gandesc, diferenta dintre pretul de lista al unui XV 2016 2.0 i CVT si al unui XV 2019 2.0i CVT era destul de mica. Si asta desi noul XV venea nu doar cu alta platforma tehnica ci si cu multe dotari suplimentare.
La e-boxer a sarit ceva mai mult pretul datorita tehnologiei hibrid.
PS: Acum ma uitam si eu pe anuntul lor cu XV-ul.
E o eroare acolo - e-boxerul nu-i MILD HIBRID ci HIBRID de-a dreptul !
Mild hibridul nu-i capabil sa deplaseze masina in mod full electric. E doar un sistem start-stop mai evoluat si cu o baterie mai mare.