Salut,
Pe langa Outback-ul din semnatura am mai avut un SG XT, intre 2014-2019 si un SG 2.0, intre 2006-2009.
La cateva luni dupa ce am dat XT-ul am inceput sa caut un Subaru cu motor turbo si cutie 5eat, adica Legacy GT.
Masina este sedan, 2010, 111.500 km, un singur proprietar. Chiar daca nu am mers foarte mult deocamdata, primele impresii sunt:
- versatilitatea cu SI Drive, de la Intelligent, moartea pasiunii si probabil, consum mai mic, pana la Sport Sharp, cu acceleratii puternice si schimbari rapide de trepte la turatii mai mari
- poti merge lejer, iar cand ai nevoie cei 265 cp se simt bine de tot
- pedala de frana mai tare, oarecum in stil european, daca nu gresesc
- comparativ cu 4eat, cutia schimba mult mai fin, inclusiv la trecerea dintr-o treapta superioara intr-una inferioara
- comparativ cu generatia precedenta spatiul interior este sensibil mai mare
Amortizoarele sunt Bilstein Sport, discurile de frana sunt de 316 mm fata si 290 mm spate, iar jantele sunt 7,5 x 18.
Am cumparat anvelope vara Goodyear F1 Assymetric, un DVD cu harti si am curatat-o in interior.
Pana acum am schimbat ulei motor si filtru, filtru aer, filtru habitaclu, ulei cutie, ulei diferentiale, lichid de frana si amortizoare portbagaj.
Urmeaza distributia, apoi bucsele de la bascula fata si cele de la barele stabilizatoare.
La to do list mai apar polisharea farurilor, vopsirea jantelor – inclusiv repararea marginilor zgariate - si achizitia unei roti de rezerva, temporare sau normale.