Azi m-am intors din concediul unde m-am delectat cu un Citroen C4 Cactus si de indata ce s-a facut lumina am dat fuga la service sa imi iau Wagonul. In ciuda faptului ca sunt presat din toate partile sa renunt la Wagon...si nu numai, realizez cand ma urc la volan de ce ma opun
Haideti sa va zic ce am identificat si ce am rezolvat:
- de ce nu pornea?...am zis ca e iar electromotorul dar se pare ca aveam o masa pacatoasa care s-a rezolvat si dat fiind ca masina a stat in service cam 10 zile cat am fost plecat, ei au pornit-o zilnic si nu mai face figuri;
- hayonul a fost revopsit datorita unei erori de la montaj dupa vopsitorie a frecat de caroserie si astfel a trebuit revopsit si el cat si caroseria unde se termina plafonul in spate
- am completat cu R134a deoarece intrasem in panica...pornea si se oprea compresorul la fiecare 2-3 secunde si se pare ca nu mai aveam presiune. Am bagat si substanta de contrast si urmeaza sa vad pe unde il pierde.
Totusi, am o chestie care ma enerveaza si la care se pare ca nu se gaseste solutie...de cand am luat masina, la rece (daca sta macar 5-6ore) nu porneste la prima cheie (vara nu este asa de evident).
Practic pun contactul, astept pompa, dau la automat, invarte de 3-4 ori si nu da semne ca ar vrea sa porneasca. Pun contactul a doua oara si dupa ce invarte de 2 ori porneste un pic morocanoasa dar isi revine imediat. Ma cam enerveaza chestia asta dat fiind ca la cald ii arat cheia si porneste. Aveti ceva sugestii?
Pun si o poza cu superbul Cactus