Tom, sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca mare dreptate ai avut cu uleiul. Am crezut ca o sa fie prea gros, ca o sa scada performantele, dar din contra, masina accelereaza mai repede, are un alt sunet mai placut, merge mai lin, parca si raspunsul acceleratiei e mai bun. Am ramas prost de uimire! Nu credeam ca o sa se simta asa diferenta (si nu sunt la primul schimb de ulei). Primul lucru observat a fost ca porneste mai repede. Am folosit si un engine clean de la MOTUL recomandat atunci cand se schimba tipul de ulei. Am mai schimbat si antigelul, am trecut la cel albastru nou de la Subaru...am gasit niste depuneri in vasul de supraplin asa ca a fost ok ca am schimbat tot lichidul. Nu inteleg cum de Subaru taxeaza asa scump aceste operatiuni atat de simple.
Partea proasta a zilei: dupa ce am dat jos scutul, nu faptul ca e cam subrezit la prinderi m-a deranjat, ceea ce am gasit sub el m-a cam suparat. Totul e drept si in afara de cateva suruburi cam ruginite nu am nimic de reprosat, dar filtrul de ulei avea ulei pe el si in dreptul cilindrului 3 am mai gasit putin ulei. Evident busonul si filtrul de ulei erau intepenite, ceea ce ar putea elucida misterul uleiului de pe filtru (garnitura sugrumata fiind strans prea tare), dar nu stiu ce sa zic de picaturile de ulei din dreptul cilindrului
Am curatat totul si pana acum nu am observat scurgeri. Mai verific maine. Sper sa ramana totul uscat...