M-am oferit sa o duc pe matusa mea la tara la bunici azi dupa munca. La bunatatea mea a contribuit si faptul ca acest drum implica traseul pe la Caldarusani catre Snagov pe drumul ala frumos si virajat cu diferente de nivel de pana la 10m, prin paduri cu linii drepte de 5km si asfalt ca in palma etc. La intoarcere cu masina goala clar ca i-am dat niste gusi oneste si intunericul a fost in avantajul meu pentru ca asa imi dadeam seama daca vin masini din sensul opus.
Din fericire nu au fost astfel de cazuri asa ca faza lunga, farurile de ceata, doua franari puternice sa aducem franele la temperatura, 4000rpm minim si blana. Nu prea le am eu cu schimbul de mase asa ca merg putin fragmentat, nu cursiv cu mi-as dori si folosesc prea mult frana, dar pana la urma tot m-am distrat si chiar cu o suspensie varza masina sta excelent pe curbe sub full gaz. E de lucru la capitolul asta si vreau masina ceva mai neutra fiindca acum se simte understeerul, dar cu timpul poate o rezolv
Dupa o saptamana (fie... 2 zile) de munca aveam nevoie de putina adrenalina. In 30 min ajunsesem deja in cartierul Lacul Tei cu tot cu mers regulamentar in Pipera
Subaru e mort in oras, nu ai cum sa te bucuri de el asa cum trebuie dar la iesiri de genul asta chiar nu stiu.. tot respectul pentru inginerii care au facut masina asta. Sa tii un motor turbo intre 4000 si 6500 timp de 20 minute cu schimbari agresive a treptelor de viteza si temperatura apei sa stea la 83-85 grade fara sa zica motorul sau transmisia câr sau mâr, sa te ridici de la sol cu tot cu masina la 160km/h, in a 4-a full gaz pe portiunea cu valuri si toate astea dupa 12 ani si 181.000km, ... Nu am ce sa mai zic... Subaru 4 life!!!
Abia astept sa pun distributia si rolele usurate. Sper sa simt o diferenta ca deja m-am obisnuit cu motorul si vreau mai multa putere, mai mult cuplu...