Am fost la service si am ridicat masina sa vedem care este situatia, doar pe partea mecanica. Inca nu m-am interesat de aerul conditionat.
Se pare ca intr-adevat pe la filtru curge de pe langa racitorul de ulei dar atat de putin incat pot sa mai merg pana la urmatorul schimb (ar insemna sa arunc la gunoi aproape 5 litri de Motul proaspeti pentru 2-3 picaturi), burdufele de la bieletele de directie sunt rupe si am nevoie de unele noi, caseta de directie are un foarte mic joc dar am inteles ca se regleaza ca nu e mare lucru, dar problema cea mai mare e cu uleiul de la motor care a reaparut picurat pe bascula. Se pare ca a fost umblat pe la motor si nu s-a sigilat bine. Cu masina urcata se vede mastic-ul. Va trebui sa umblu la el sa vedem de unde curge si sa sigilam iar, si cand toate astea sunt rezolvate o sa montez si bara de rigidizare dintre bascule (trebuie data jos o bascula ca sa se poata monta), echilibrez si rotile si fac si geometria. Apoi ar trebui sa fiu check dpdv mecanic (si la service mi s-a zis ca motorul merge bine, nu are batai, e foarte ok).
Dupa ce ma vad cu astea rezolvate (ca nu se stie de ce garnituri si ce piese mai am nevoie) ma ocup si de freon si A/C.