Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #600 on: January 25, 2014, 23:10:22 PM »
Da da....uite asa eu am inconjurat toata centura pe un viscol urias...pana am avut voie sa intru in Bucuresti.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #601 on: January 26, 2014, 12:46:07 PM »
nu vad poza
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #602 on: January 26, 2014, 16:27:19 PM »
tare
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae


Fab

  • 794
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #604 on: January 26, 2014, 19:20:45 PM »
Click dreapta -> open image in new tab. Nici la mine nu se vede pe forum...

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #605 on: January 27, 2014, 08:50:22 AM »
Am vazut si eu poza acum. Se potriveste la fix! Si pregnant si bugeye...  :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #606 on: February 04, 2014, 23:05:23 PM »
O parere va rog! Nu cred ca am timp sa schimb planetara pana plecam la Sovata. Nu am gaist liber la service saptamana trecuta si saptamana asta doar joi poate dupa pranz sa reusesc sa scap de la munca.

 Caraie partea dinspre cutie cand e pe liber si la viteza constanta. Ce pot sa patesc cel mai rau? Sa ma aventurez asa?

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #607 on: February 04, 2014, 23:10:14 PM »
Fa ti timp.Sau trimite pe altcineva cu masina si il psihodomin eu pe Andrei.Asta ca sa stai linistit pe drum.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #608 on: February 04, 2014, 23:13:14 PM »
nu patesti nimic , nu o sa se rupa planetara daca nu ii dai plecari sau cerculete :D (eu numai asa am reusit sa rup )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #609 on: February 09, 2014, 19:57:26 PM »
Mda, pana la urma am bagat 800 km fara sa apuc sa schimb furtunase sau planetara. Ce sa zic, masina m-a dus din A in B si inapoi in A fara probleme. Nu pot sa zic ca imi place cum merge, fiindca se simte ca are nevoie de putina atentie. La sfarsitul zilei la dus 410 km - cu 38.33 litri de benzina = a consumat 9.3% si la intoarcere 375 km cu fix jumatate de rezervor, adica 8.0%

Ma apropii de 186.000km. Cred ca acum o spal si o bag in garaj o vreme, pana cand ma mai linistesc si reusesc sa fac rost de timp si de piesele de care am nevoie sa faca o diferenta. Ca asa, reparand cate ceva si tot mergand, incep sa se strice altele...

Oricum, mega multumit de cum s-a prezentat la inca un road trip.

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #610 on: February 10, 2014, 17:20:58 PM »
Eu zic sa o faci pana apare MAREA schimbare din viata ta. Altfel, lucrurile vor ramane proiecte...
Felicitari pentru masina si pentru organizare!

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #611 on: February 10, 2014, 23:47:07 PM »
eu n-as fi atat de pesimist... ;)
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #612 on: February 10, 2014, 23:49:40 PM »
Nici eu nu as fi, dar sunt…  :D Am trecut prin asta.  ;)

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #613 on: February 11, 2014, 08:46:48 AM »
Poate sa faca asta si dupa.Prietenii stiu de ce. ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #614 on: February 21, 2014, 11:37:39 AM »
Multumesc Victor pentru ajutorul de aseara.

Am schimbat furtunasele (mama lor!), totul a mers rapid la demontat intercooler si o parte din admisie (carcasa filtrului, MAF-ul), desfacut niste alte conducte bla bla. Tras de vechile furtunase care erau plastificate nu cauciucate.

Si cand sa pun intercoolerul la loc, na belea. M-am chinuit fara sa exagerez 3 ore din toate pozitiile inclusiv urcat pe motor, impins, tras, diagonala si toate pozitiile pana cand am adoptat metoda unui american:  am dezbracat intercoolerul si am conectat toate conductele la masina, urmand ca apoi sa asez intercoolerul si sa strang cele 4 suruburi de "Y pipe". Pe partea cu turbina am nimerit-o destul de repede si pe partea soferului da si chinuie-te si nu am reusit. Am plecat asa si normal ca dupa 200m a murit motorul, tot aerul impins de tubo iesea pe langa intercooler.

Malakay & Adita in Lupo to the resque! Pana au venit am dat iar jos intercoolerul si baietii cu forte proaspete, maini lungi si mai multa experienta au reusit sa puna IC la loc.

Asera ii injuram cu toti dintii pe japonezi si tot ziceam ca o vand o vand uitandu-ma cum treceau pe langa mine GTI-uri si EVO iar eu cu Subaru capota ridicata si avarii pe Calea Floreasca... Doar ca odata reconectata baterie, schimbat prostiile si putina forja m-am mai razgandit putin. Masina trage iar bine si de cateva ori m-am trezit ca am 130-140. Hai ca o mai tin putin...

Desi am mai dat jos si pus intercoolerul de cateva ori cu succes, acum chiar nu a vrut si nu am sa mai fac asta pana cand nu iau conducte siliconice. De tinut minte. Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.
« Last Edit: February 21, 2014, 11:39:25 AM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #615 on: February 21, 2014, 12:11:47 PM »
Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.

discutam cand trec la levorg sau STI :D
bine ca ai rezolvat, eu probabil chemam tractarea daca as fi fost in locul tau.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

sco

  • 736
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #616 on: February 21, 2014, 13:21:02 PM »
El are niste numere de telefon... :D

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #617 on: February 21, 2014, 13:38:20 PM »
Sau mai bine zis, alte numere de telefon  ;D ;D

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #618 on: February 21, 2014, 16:13:50 PM »

 Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.


Trebuie sa te gandesti bine...eu gandeam la fel ca tine si am dat WRX-ul si am luat Outback 2,5 aspirat...si chiar nu m-am putut obisnui ...desi l-am tinut 2 ani...
NU spun ca un motor aspirat nu e ok...e bun ca trage f linear si consuma mai putin, si se repara mai usor, dar o sa-ti lipseasca cuplul de turbo...

ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #619 on: February 21, 2014, 17:13:13 PM »
Urmatorul Subaru o sa fie clar aspirat.
Motor aspirat= peace of mind,= no problems. Eu sant la al doilea Subaru, si in 6 ani jumate nu am schimbat absolut nimic la ele.

............................... dar o sa-ti lipseasca cuplul de turbo...

Da, daca vrei sa bagi liniute ca sa ii spargi pe aia cu beemveuri sau a4 la semafoare. Dar daca vrei sa mergi liniar si economic, si mai ales daca vrei sa mergi zilnic cu ea, nu sa stai cu masina demontata toata ziua in fata blocului, si sa fii cu unghiile pline de vaselina tot mereu, sa bagi sute si mii de euro in ea, atunci 2,5 aspirat e o solutie mai buna. Totul depinde la ce ai de gand sa o folosesti. (hac,   parerea mea)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !