Cum ii spuneam si lui ucosmin astazi cand ne-am oprit in Slatina, nu am scapat de vibratii la franarea pe la 80km/h si mai sus. Uneori face mai tare, alteori mai incet...
Despre placutele ATE, sunt foarte multumit de ele. Am aproape 1000km de cand le-am pus si parca au o muscatura intiala mai buna decat StopTech si pastreaza fermitate si dupa cateva franari repetate. Si parca si pedala e mai tare putin. Cu siguranta o sa cumpar tot ATE pe viitor, poate si discuri daca gasesc.
Cat despre vibratii sunt putin ofticat pe Andrei de la Rux Auto ca ultima data m-a cam repezit asa. A schimbat placutele si a uns pe acolo ce trebuia asta dupa ce inainte a stat masina 3 zile la el timp in care a testat-o si mi-a zis sa cumpar garniturile de la etriere pe care in final nu le-a mai pus, dar nici nu mi-a rezolvat problema.
Practic acum trebuie sa imi cumpar iar placute, desi abia le-am schimbat, sa cumpar alte discuri sau sa incerc sa le fac la strung pe astea, sa refac etrierele si apoi sa vad ce si cum. Sunt ofticat ca am pierdut si timpul si am stricat practic si un set de placute degeaba, desi Tibi i-a zis lui Andrei ca discurile nu se vor curata singure si ca mai bine mi le da jos sa le ia la strung, dar se grabea sa revina la refacerea unui motor.
In fine, mergem inainte, si sper sa ne si oprim cum trebuie. Cautam solutii si in alta parte...
Deci si DBA-urile 4000 slotted se pot ovaliza. Ambele la mine sunt ovalizate pe interior. Inca nu e cunoscuta cauza. Initial s-a zis ca etrierele nu functioneaza corect, dar cand ne-am uitat la pistoane, se miscau bine.