Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #880 on: January 05, 2016, 07:25:19 AM »
Fi-ti-ar icselu', fa paste din el aicijea mai repede, curiozitatea ma omuara  ;D
WRX SW 2002

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #881 on: January 05, 2016, 09:22:22 AM »
Cand am luat STi-ul, am inceput sa tin si eu intr-un excel toate cheltuielile. M-am speriat la un moment dat si am decis sa nu mai updatez fisierul. Fac liste in excel cu ce urmeaza sa iau, ca sa stiu cat e deranjul final, dar apoi le sterg. Poate ar fi bine sa faci la fel. Nu de alta, dar daca da Madalina de excel-urile alea, nu e bine  :D :D :D
Si cum zice Muttley, pune aici sa vada si ochiul nostru!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #882 on: January 05, 2016, 10:06:53 AM »
in sf ai luat decizia corecta :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #883 on: January 05, 2016, 10:27:05 AM »
Excelul e doar ca sa nu uit ce imi trebie si de la ce firma/de unde.

In principiu trebuie facuta iar o distributie cat mai rapid desi nu era in plan, suspensie si ARB-uri (ca sa ma prezint si eu onorabil), ceva bucsaraie ici-colo, si sper o revopsire completa pe care o tot aman fiindca nu gasesc niste piese la bani ok (hood scoop de STi bug, kit de roof rail delete - gen numai astea doua sunt 600 euro ca vin doar pe original), ceva faruri si alte briz briz-uri.
Asta pe langa montatul pieselor pe care le-am tot adunat (sigurante capota, garnituri etriere, capace proiectoare, triunghiuri rigidizare in spatele aripilor fata etc.)

Si daca merge SRL-ul o sa trecem si la lucruri mai serioase ca un 6MT conversion cu bascule de STi, refacut motorul complet si altele.

Sa vedem ce reusim anul asta. Pana una alta am facut si butoanele de ceata si reglajul farurilor rosii, ca tot mai aveam becuri ramase.
« Last Edit: January 05, 2016, 10:29:15 AM by MihaiFlorescu »

KET

  • 3920
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #884 on: January 05, 2016, 10:46:34 AM »
Succes! Bine ca ai renuntat la a o vinde... Nu de alta, dar Iris va arata foarte bine in vagon la 18 ani. La volan, bineinteles  ;)

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #885 on: January 05, 2016, 10:53:54 AM »
Am vazut prin pozele din topic, ai un ruliu imens. Mai intai insa incearca cu amortizoarele si (macar) arcuri noi originale, daca nu ceva aftermarket. Ai masina totusi inalta, si cu ruliu mare, as pune-o mai degraba pe seama arcurilor posibil obosite. Sau pur si simplu mergi tu tare pe circuit, iar cauciucurile se lipesc  :D
Dpmdv barele antiruliu ale masinii, desi la prima vedere subtirele, fac treaba suficient. Mai degraba, de luat in seama ar fi bielete mai rigide, am vazut niste whiteline-uri din aluminiu eloxat relativ ieftine. Mai rigide, mai directe.
M-am jucat cu multe configuratii de bare antiruliu in trecut, pe alta masina, si parca nu m-as arunca (inca) si la asta.
Sper ca stii, ruliu mai putin inseamna sa rupa aderenta mai repede, mai violent si neasteptat. Iar cum masina n-are ESP, e grea si derapeaza cam tarziu...

Cu barele longitudinale suntem la poli opusi, eu nu stiu cum sa fac sa-mi pun si transversale cat mai repede  :D

Faruri - DA! N-ai spus niciodata, ori n-am vazut eu, tu esti multumit de lumina astora? Eu nu vad nimic, sigur ai prins detaliul asta la cat m-am tot plans.

6MT - neaparat! Daca gasesti o donatoare, cred ca si directia de STI ar avea un efect cel putin la fel de spectaculos.

Succes, sa-ti indeplinesti planurile cu masina, si ma bucur c-o pastrezi!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #886 on: January 05, 2016, 11:24:15 AM »
Prima va fi suspensia reglabila probabil pedders sau BC racing. Bielete antiruliu normal. Barele raman pentru mai tarziu fiindca la Wagon sunt mai scurte. Daca trec la 6MT sunt obligat sa trec la brate de STi si implicit bare antiruliu, bielete directie etc. deci nu are rost sa iau acum ca sa le schimb mai tarziu si nici sa nu am cui sa le vand pe astea de break.

Farurile sunt lumanari dar nu prea merg afara noaptea. Si daca merg, prind liber si drumuri nemodernizate astfel incat bag faza lunga si pornesc proiectoarele cu xenon care lumineaza in fata masinii de zici ca este zi pe o distanta de 100m.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #887 on: January 08, 2016, 11:40:20 AM »
Aveti idee daca senzorul de temperatura antigel se poate schimba fara sa fie data jos galeria de admisie? Am vazut ca e infipt in conducta de apa de deasupra motorului.

Am comandat distributia, mai am de luat pompa, termostat, senzor, filtre si ma gandesc sa schimb preventiv conducta de apa de la radiator de jos, ca sa nu am o surpriza si sa schimb inca o data antigelul cand ma astept mai putin. Cea de sus a fost schimbata relativ recent.

Are rost sa ma gandesc la radiator nou? Nu cred ca a fost schimbat vreodata. Poate unul mai mare? De care?

puiu

  • 785
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #888 on: January 08, 2016, 12:02:13 PM »
O spalare/curatare e tot ce are nevoie. Daca nu curge, nu e lovit, de ce?

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #889 on: January 08, 2016, 12:54:46 PM »
Schimbare senzor aici: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2217855
L-ai verificat? E extrem de simplu. Cu masina rece bocna, infingi in OBD programul tau preferat de monitorizare a parametrilor motor, pui contactul, te uiti la temperatura antigel, te uiti la cea afisata de termometrul din bord pentru temperatura exterioara. Trebuie sa coincida.

Eu cred c-ar fi bine sa pui si furtunul de jos nou daca cel de sus e deja schimbat, iar, tot citesc ca le place sa cedeze nervos. Eu as mai lua si un buson nou pentru vasul de expansiune.

Radiatoarele am citit ca-s slabe, al meu (cred ca) e deja schimbat. Stai sa crape mai intai, presupun ca n-o face brusc si catastrofal. Si da, l-as schimba doar cu ceva aftermarket.
« Last Edit: January 08, 2016, 12:58:19 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #890 on: January 17, 2016, 13:34:45 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #891 on: January 18, 2016, 10:02:34 AM »
Pentru cei speriati ca am facut ceva la masina, consumul a revenit la normal... 14.8 mers 1/3 in afara la consum minim si 2/3 mers in Bucuresti distante reduse si stat cu motorul pornit pe loc destul de mult.

In alta ordine de idei, am gasit un site interesant

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #892 on: January 18, 2016, 10:21:41 AM »
da e special consumul de iarna, eu am ajuns pe la 19-20 :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5124
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #893 on: January 18, 2016, 10:37:10 AM »
Nu te lasi, o latesti?  :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #894 on: January 25, 2016, 10:03:56 AM »
Bugeye through a fish eye @Autocross Arena.



In poze si filmare mi se pare ca merg mult mai incet decat din interior. Bine, eu am mers pe principiul intrat incet si iesit tare. Cunoscuta si ca "tehnica morcovului in cur". :D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #895 on: January 25, 2016, 17:49:28 PM »
:))))
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #896 on: February 02, 2016, 14:05:46 PM »
Kit distributie cu role NTN/SNR (adica OEM) si curea Dayco - 1070 lei
Termostat + garnitura + filtru ulei Subaru OEM, filtru aer si polen Mahle - 174 lei
Pompa apa Hepu - 300 lei pana la urma dupa o incurcatura de coduri la AlPAdrino, dar tot un super pret si mi-au dat inca 30 lei discount ca m-au incurcat cu livrarea.
Lichid frana RBF600 - 57 lei
Piesele le-am luat in decurs de 2 luni si am tot urmarit oferte la noi si in UK. Deci se pot obtine preturi bune, dar trebuie rabdare si cautari permanente, un curs valutar favorabil etc.

Mai am de luat bujii si antigel si sper sa se faca mai repede cald afara sa schimb tot.

« Last Edit: February 02, 2016, 14:08:34 PM by MihaiFlorescu »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #897 on: February 02, 2016, 20:32:04 PM »
Mai am de luat bujii si antigel si sper sa se faca mai repede cald afara sa schimb tot.

Da' se pare ca te pricepi, nu gluma, sa faci si sa desfaci... Si pentru ca tot ai de schimbat lichidul de racire te rog sa ai amabilitatea de a-mi spune daca pot completa cu antigel la XT-ul meu. Ideea este ca in cartea tehnica specifica, negru pe alb, ca nu trebuie sa amesteci lichidele insa dimineata am constatat ca nivelul lichidului meu de racire este undeva aproape de limita inferioara a bazinului de expansiune, mai precis aproape de indicatorul "Low Level".
Cum, ca orice corporatist, sunt vesnic sub presiunea proiectelor nu am timp sa ajung la SMT pentru a-mi cumpara 1 litru de antigel...
Ca atare, ce ma sfatuiesti:
1. Sa las balta proiectele si sa dau o fuga pana la SMT?
2. Sa cumpar de la Mol/OMV un lichid de racire compatibil cu Subaru?   

Din cate am vazut eu, lichidul meu este albastru. Am 12.500 Km la bord iar constatarea am facut-o cand motorul era rece.
Astept rezolutia ta si iti multumesc anticipat pentru ca existi.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #898 on: February 02, 2016, 21:10:13 PM »
Vezi ca e un topic dedicat strict pt problema asta. Si eu am avut fix aceeasi dilema.


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #899 on: February 02, 2016, 21:24:09 PM »
Nu o sa iti placa ce urmeaza sa iti spun, dar daca vrei sa fii sigur, dai afara antigelul, speli cu apa toata instalatia si bagi antigel nou, aerisesti sistemul.

Spun asta pentru ca SMT sigur nu are ce a pus japonezul din fabrica, si anume Subaru coolant + conditioner. Ei pun ceva echivalent.

Mai poti completa cu putina apa dar nu prea multa ca sa nu il diluezi.

In alta ordine de idei, daca nu e sub minim, nu e panica.