Mie mi se pare ca se vad pete de ulei, chiar si o mica balta la baza pistonului...
In fine, un nou simptom azi legat de temperatura motorului. La turatii mai mari de 2500 se raceste bine... Indiferent ca e pe loc sau in mers.. . Daca scade turatia sub 2500 incepe sa urce temperatura, pana pe la 95. O data ce turatia urca peste, scade destul de repede pana la 90, daca o calc mai serios 3500+, scade si sub 90.
Cum am observat? Treapta a 5a, 80 la ora, urca temperatura, imediat ce am retrogradat, tot 80 la ora, aceleasi conditii de drum, a scazut rapid (cam 1 minut) pana la 90. Am schimbat iar a5a, iar a urcat... Si am repetat testul asta de mai mult ori.
Cand m'am intors in cluj, la primul semafor, a urcat pana la 95 (la 96 da drumu la ventilatoare), moment in care am accelerat-o la 3000 rpm, in 30 de secunde a coborat la 88.
Logica mea zice ca flowul de apa nu e ok. Asta dupa mine poate avea 3 motive mari si late...
1. Pompa de apa
2. Termostat partial blocat
3. Un blocaj altundeva pe instalatie (poate in radiator?)
Momentan expira numerele rosii si nu mai scot inca un rand, abia pe 10 februarie am programare la politie pt inmatriculare, deci pana atunci o sa stea pe dreapta. Dupa asta, cand da un pic caldura ma apuc de investigat care ii treaba cu sistemu de racire