Deci...fost la SMT, in 440km de cand a fost montat DPF-ul a avut 5 incercari si 4 reusite(80% in afara). Nu a mai scos fum, trage foarte bine. Afacerea asta cu diesel-ul insotit de DPF este cea mai mare boala a momentului. Am discutat cu mai multi posesori de Porsche, VW, etc care la fel patesc. In service la SMT este plin de Subaru cu regenerari, cred ca 50% din veniturile de acolo sunt din regenerari fortate in service
Recomand oricarui doritor de Subaru sa se uite atent catre o benzinara. Motorul de 2L diesel este foarte ok, silentios, linistit, puternic, cutia CVT lucreaza foarte bine, tine motorul in turatii mici dar este foarte potent si aprig doar ca...exista un filtru de particule care strica tot.
Spunea cineva mai sus de 800-1000km regenerare, eu cred ca este cam fortat. Daca mai prinzi si ceva bara-bara este imposibil, unde se duc atatea gaze, funingine, cenusa?
Mai merg cu ea si mai scriu concluzii in functie de cum va functiona.
Daca aveti un outback pe benzina din 2015 incoace si vreti sa facem schimb, nu ma uit la consum:)
Saptamana usoara!
Numai bine tuturor Nicolae, Nicoleta, Nicu, etc:)