Buna ziua si bine v-am regasit.
Revin cu un update la problema si tot odata si solutia.
Masina a fost dusa la mecanic, s-a insistat cu "o cheie mai prelungita" dupa care a pornit.
La recomandarea mecanicului (pe langa schimbatul pompei si a filtrului de benzina) s-a pus in benzina un aditiv (producatorul spune ca formeaza un compus cu apa din benzina si nu o lasa sa inghete) dupa care masina a functionat fara nici o problema.
A fost schimbata pompa de benzina in vara (Denso DFP 0106 - 12v/2,96bar/110l/h = 206RON - originalul avea 12v/3.06bar/85l/h) si filtrul cartus din rezervor.
Ca sfat - rezervorul sa fie cat mai gol pentru a putea extrage agregatul din rezervor, deoarece plutitorul este "mai verticalizat".
Masina functioneaza in parametri.
PS Stiu ca este off topic dar, as avea nevoie de o recomandare de faruri pentru un Foretser SG 2007 - de unde si ce marca.