Azi am prins 2h libere si cum sambata ma asteapta niste km si la ultima deplasare mai lunga mi s-a parut ca observ un comportament dubios al cutiei, azi am rezolvat restanta.
111.150km, 3.5l au iesit la drain & fill. Cuplu strangere buson baie ulei AT - 28Nm (nu aveam 25 pe dinamometrica mea).
La bronzat, sa se incinga fetele si sa se scurga mai bine.
Afara cu negreala... cel putin o parte. Uleiul vechi super inchis la culoare si apos ca densitate.
Din pacate, incepand cu 2008 Subaru a decis ca nu mai este nevoie de filtru pentru cutia automata. Pe principiul, tine 2-3 schimburi si apoi oricum merge la casat...
Nici nu ma pot concentra la diferenta de roti, fiind eclipsata total de diferenta de comportament al cutiei. Si asta e doar un drain & fill. Schimba ca un CVT acum, fara sa mai simt ceva la mers domol. Nu mai bruscheaza masina cand fac manevre de parcare si o tot frec intre R si D, iar la mers mai vioi masina pleaca mult mai bine de pe loc si schimba treapta mult mai rapid. Inainte parca astepta ceva si apoi schimba. Intentionez sa repet procedura la toamna, ca oricum imi comandasem 8l, deci mi-a ramas destul pentru inca un schimb.
Dupa refill, am trecut schimbatorul prin toate pozitiile si a stat in fiecare cate un minut. Am făcut deja două drumuri scurte prin oras. Se pare că nu este nevoie de procedura de aerisire pentru drain & fill.