Greu la întoarcere și ciudat comportamentul.
La 120km/h cu ceva panta pe autostrada la greci de dimineață la 24 grade afara, cu AC oprit.
Apoi am avut secțiuni unde am mers 150, AC pornit, apa la 97-99 pe ușoară coborâre tot pe autostrada la 28 grade afară.
In vamă la Ruse nu reușea pe loc la 36 grade afara să scadă apa sub 100 cu AC pornit, dar nu mă mișcam.
Pe drum am mai văzut pe coborâri și 88 grade.
Teoria 1: garniturile de chiulasă. As elimina-o pentru că i-am dat și a 2-a cu 4000rpm și nu a trecut de 90 grade pe o coborâre la 32 grade afara. De altfel, daca urc in forja nu apuca apa să crească așa mult până încep să cobor, pe când daca o las pe pilot sa urce încet, creste și temperatura mai repede.
Teoria 2: termostatul leneș. Altfel nu explic 83 grade la o coborâre și nici o problemă la viteza mare in alte situații. Soluția de curățat radiatorul o fi mișcat ceva mizerie.
Teoria 3: ceva AFR legat de load la turație relativ mica, deci până intră turbo e fucked up rau de tot. Posibil combinat și cu teoria 2 sa rezulte asta.
Teoria 4: senzorul de temperatura e belit și citește aiurea.
Consum mai bun deși am mers mai tare. 10.4
Consum ulei in 1800km aprox 200ml..deci mai bine cu asta mai ales în situația dată cu temperaturile